Operations Administrator Officer

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 04.12.2019
    Scurta descriere a companiei

    Credem in tine!

    Construirea unei cariere durabile este un proces continuu in care ai nevoie de motivatie, un plan de actiune, flexibilitate si disciplina. Succesul inseamna cunoasterea calitatilor personale si increderea in acestea. Descopera Adecco si vino sa desenam calea in cariera impreuna.

    Cine este Adecco?

    Adecco Romania este parte a The Adecco Group, lider local si mondial in furnizarea de servicii de resurse umane. Cu peste 33.000 de angajati full time si aproximativ 5.100 de sucursale, Adecco este prezent in peste 60 de tari si teritorii. În Romania, compania gestionează peste 8.000 de persoane plasate, are o baza de date cu peste 500.000 de candidaţi şi deserveste zilnic peste 600 de clienţi, toate acestea prin intermediul colegilor din cele 15 sucursale raspandite in intreaga tara.

    Misiunea noastra este sa oferim oamenilor oportunități de angajare în orice etapă a carierei profesionale, iar companiilor, talentele de care au nevoie. Consultantii nostri sunt entuziasti si pasionati, sunt profesionisti specializati in domenii si industrii multiple, au experienta si capacitatea de a-ti intelege dorintele si planurile de cariera si de a gasi job-ul potrivit pentru tine.

    Noi si voi, suntem Adecco.

    Daca nu ai gasit un rol potrivit experientei tale, dar vrei sa fii la curent cu job-urile din piata, viziteaza website-ul www.adecco.ro, sectiunea RESURSE, unde iti poti inregistra CV-ul în baza de date Adecco. Ai vrea ca totul sa fie mai rapid si mai simplu de atat? Atunci descărca aplicația Adecco Jobs valabilă în AppStore și GooglePlay si fii la curent cu noile job-uri.
    Toate datele și CV-urile sunt tratate cu confidențialitate si vor fi luate în considerare în proiectele ce corespund experienței tale profesionale.

    Adecco se angajeaza sa va protejeze si sa va respecte dreptul la intimitate si la protectia datelor dvs. cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de catre Adecco puteti gasi pe www.adecco.ro.

    Cerinte


    - Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare;
    - Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu;
    - Cunoasterea unui editor de texte (ex. Word) si a programului Excel, precum si operarea in Outlook Express;
    - Orientare spre clienti si rezultate, perseverenta in atingerea obiectivelor;
    - Abilitati foarte bune de comunicare si prezentare;
    - Spirit de echipa, dinamism, adaptabilitate, initiativa;
    - Disponibilitatea de a lucra in ture de 8 ore, in baza unui orar de lucru stabilit (inclusiv ture de noapte).

    Responsabilitati

    - Tratarea apelurilor telefonice primite de la clienti ai bancii, potentiali clienti si colegi, referitoare la informatii si suport privind produsele si serviciile oferite de banca, privind operatiunile bancare precum si alte tipuri de apeluri directionate, cu respectarea normelor si procedurilor interne;

    - Tratarea mesajelor primite de la clientii bancii, potentiali clienti si colegi, referitoare la informatii si suport privind produsele si serviciile oferite de banca, mesaje primite pe site-ul bancii sau adresa de email a bancii, cu respectarea normelor si procedurilor interne;

    - Tratarea apelurilor referitoare la rezolvarea sesizarilor, sugestiilor si reclamatiilor vizand activitatea bancii, primite de la potentiali clienti sau clienti ai bancii, cu respectarea normelor si procedurilor interne;

    - Asigura administrarea solicitarilor aferente serviciului winbank primite de la clienti prin toate canalele de comunicare si efectueaza operatiunile specifice.