Operations Administrator Officer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Adecco Romania active.


Vezi toate job-urile Operations Administrator Officer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 18.12.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.

    În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.

    În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.

    Cerinte


    - Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare;
    - Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu;
    - Cunoasterea unui editor de texte (ex. Word) si a programului Excel, precum si operarea in Outlook Express;
    - Orientare spre clienti si rezultate, perseverenta in atingerea obiectivelor;
    - Abilitati foarte bune de comunicare si prezentare;
    - Spirit de echipa, dinamism, adaptabilitate, initiativa;
    - Disponibilitatea de a lucra in ture de 8 ore, in baza unui orar de lucru stabilit (inclusiv ture de noapte).

    Responsabilitati

    - Tratarea apelurilor telefonice primite de la clienti ai bancii, potentiali clienti si colegi, referitoare la informatii si suport privind produsele si serviciile oferite de banca, privind operatiunile bancare precum si alte tipuri de apeluri directionate, cu respectarea normelor si procedurilor interne;

    - Tratarea mesajelor primite de la clientii bancii, potentiali clienti si colegi, referitoare la informatii si suport privind produsele si serviciile oferite de banca, mesaje primite pe site-ul bancii sau adresa de email a bancii, cu respectarea normelor si procedurilor interne;

    - Tratarea apelurilor referitoare la rezolvarea sesizarilor, sugestiilor si reclamatiilor vizand activitatea bancii, primite de la potentiali clienti sau clienti ai bancii, cu respectarea normelor si procedurilor interne;

    - Asigura administrarea solicitarilor aferente serviciului winbank primite de la clienti prin toate canalele de comunicare si efectueaza operatiunile specifice.


    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (70)