Analist relatii clienti - retail Polonia

Angajator: NISSA
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.12.2019
    Scurta descriere a companiei

    NISSA, Your style it’s our story! Stilul tău, povestea noastră!

    NISSA este despre creativitate şi inovaţie, despre respect pentru clienţi, angajaţi şi colaboratori!
    Daca iubeşti frumosul, daca eşti dedicat(ă) meseriei pe care ţi-ai ales-o şi vrei să te perfecţionezi permanent, dacă apreciezi lucrul în echipă, comunicarea transparenta şi colaborarea continuă, ai un loc rezervat în echipa NISSA! Echipa noastra este o familie mare cu principii sănătoase bazate pe respect, pasiune, creativitate, implicare şi responsabilitate.

    Consultă periodic lista posturilor active şi aplică!

    Cerinte

    - Studii superioare, preferabil in domeniul economic, matematica sau statistica;
    - Utilizare facila a Excelului; functii uzuale folosite: VLOOKUP, CONCATENATE, PIVOT TABLE, TEXT TO COLUMNS, formule de calcul matematic;
    - Atentie la detalii, minutiozitate, spirit de observatie dezvoltat;
    - Fire organizata si cu un bun management al timpului;
    - Abilitati pentru lucru in echipa: interrelationare facila, abilitati de comunicare bine dezvoltate, cooperare.

    Responsabilitati

    - Analiza si procesarea necesarului de aprovizionare a magazinelor – client din Polonia si gestionarea relatiei cu depozitul din Romania;
    - Cautare produse (in stocurile din magazinele din Romania / depozit / export) conform necesar trimis de catre managerii de magazine (necesar magazine, necesar online, inclusiv comenzi clienti);
    - Printare etichete produse care urmeaza a fi livrate catre magazinele – Client (traducere, structura, cantitati,etc), alte documente necesare conform legislatiei din tara respectiva;
    - Intocmire documente transport necesare pentru livrarea produselor;
    - Administrare sisteme soft retail, soft online (urcare manuala facturi, urcare preturi, urcare costuri, modificari erori etc); Urmarire solduri clienti online;
    - Verificare flux documente (facturi, vanzari etc) zilnic, saptamanal, lunar; Furnizare documente solicitate de departamentul financiar – contabil;
    - Optimizare flux de lucru in Romania pentru a livra eficient (marfa potrivita pentru piata respectiva, in cel mai scurt timp posibil si cu costuri de procesare a livrarii din/catre Romania si de transport cele mai mici posibile);
    - Ofera suport pentru realizarea retururilor de marfa din Polonia impreuna cu documentele aferente; Analiza stoc si stabilire coduri de returnat si gestionarea relatiei cu depozitul din Romania.

    Alte informatii

    Punct de lucru: Str. Baicului nr.82, zona Pantelimon - Baicului - Obor, sector 2
    Program de lucru: luni - vineri, la alegere intre 8:00 - 16:30 sau 9:00 - 17:30