Category Manager - Procurement

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UPC Romania active.


Vezi toate job-urile Category Manager - Procurement active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: UPC Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.12.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
    Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei UPC România!

    Cerinte

    • Studii superioare finalizate (constituie avantaj în domeniu Economic sau Tehnic);
    • Engleză - nivel avansat;
    • Orientare către client;
    • Orientare spre rezultate;
    • Negociere;
    • Luarea rapidă a deciziilor;
    • Setarea priorităților;
    • Managementul proceselor
    • Abilități de prezentare.

    Responsabilitati

    • Responsabil pentru dezvoltarea strategiei de aprovizionare a categoriilor pentru produsele și soluțiile aferente categoriilor asignate;
    • Atinge obiectivul anual de savings, măsurat conform metodologiei Red Book of Savings a Vodafone; managementul centralizat al contractelor de către grupul de procurement precum și obiectivele operaționale anuale corespunzătoare;
    • Adresează riscurile prin utilizarea modelelor comerciale inovatoare, aliniate la cerințe;
    • Construirea unei abordări durabile și de colaborare pe termen lung cu ownerii de buget, pentru relații de tip win-win și extinderea relațiilor si pe linii de achiziții;
    • Participă la proiecte globale pentru a sprijini negocierile globale și selectia furnizorilor;
    • Facilitează luarea deciziilor locale în conformitate cu strategia globală;
    • Cooperează cu echipele de suport, juridic și financiar, precum și grup pentru contracte globale, pentru executarea contractelor cu furnizorii;
    • Elaborează o evaluare detaliată a pieței pentru a recomanda strategii de categorie cu valoare adăugată specifică;
    • Acționează în direcția optimizării valorii totale pentru a aduce beneficii organizației prin această abordare;
    • Pregătește clauze comerciale în concordanța cu cerințele primare de la departametele client (de exemplu, liste de preturi, specificații, SLA) și asigură împreună cu echipa de business documentația finala a contractului;
    • Execută acordurile NDA & contractele de tip Trial care au implicații în gestionarea contractelor și alinierea departamentelor interne pentru a asigura îndeplinirea cerințelor de business și legale;
    • Desfășoară negocierile cu privire la contracte si monitorizează continuu contractele executate;
    • Asigură crearea de catalog pentru fiecare contract eligibil;
    • Dezvoltarea strategiei de aprovizionare pentru RFP / RFX cu contribuțiile părților interesate din domeniul afacerilor;
    • Elaborarea benchmarking-urilor de costuri, matrice de evaluare și negocieri comerciale comparative;
    • Monitorizarea performanței furnizorilor strategici prin SPM și aplicarea catre furnizor de acțiuni corective și plan de îmbunătățire;
    • Asigură respectarea de către furnizori a politicilor de bază ale Vodafone și ia măsuri împotriva Furnizorului cu privire la orice încălcare a politicilor.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (89)