Office Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Hochland Romania active.


Vezi toate job-urile Office Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Hochland Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.12.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Hochland Romania a luat nastere oficial in 1998, prin preluarea fabricii de la Sighisoara, unde a inceput productia de branza topita.
    In 1999, Hochland achizitioneaza fabrica de la Sovata, unde produce branzeturi specific romanesti, precum cascavalul, si materie prima pentru fabrica de branza topita de la Sighisoara.
    Astazi, Hochland Romania este lider pe piata branzeturilor, fiind marca numarul 1 in majoritatea categoriilor unde este prezenta: telemea, branza topita, crème de branza, branza pentru preparate calde.

    Cerinte

    CE VEI FACE?

    • Organizare intalniri, evenimente si deplasari pentru Echipa de Management;
    • Efectueaza rezervari pentru delegatii in tara si in strainatate pentru biroul Bucuresti;
    • Ofera suport in gestionarea intalnirilor si evenimentelor;
    • Preia apelurile, mesajele, corespondenta, efectueaza informari;
    • Copiere, scanare si inregistrare documente, indosariere, dupa caz arhivare;
    • Asigurarea transmiterii informatiilor dinspre management catre toate departamentele firmei si in toate cele 3 locatii;
    • Depunere/ridicare documente ANAF si Autoritatile Statului;
    • Efectueaza activitati de traducere documente si mentine legatura cu agentia de traduceri;
    • Mentine relatia cu agentia de travel (emitere bilete avion, rent-a-car, rezervari hoteluri, etc);
    • Distribuie corespondenta catre persoanele/departamentele destinatare;
    • Mentine relatia cu echipa de curatenie si cu managerul cladirii;
    • Asigura stocul de carti de vizita, birotica, papetarie, protocol si produse curatenie;

    Responsabilitati

    RETETA TA DE SUCCES:

    • Studii superioare
    • Engleza - fluent
    • Experienta in roluri similare
    • Microsoft Excel- basic level / Microsoft Word- minimum medium level
    • Abilitati excelente de comunicare
    • Diplomatie
    • Orientare catre rezultate
    • Atentie la detalii, proactivitate
    • Disponbilitate si capacitate de a lucra cu deadline-uri stricte si mai multe activitati simultan

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    5000 - 5500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    BUCURESTI, Ilfov,

    Vezi job-uri similare (204)