Customer Care Specialist (Contracte)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Hochland Romania active.


Vezi toate job-urile Customer Care Specialist (Contracte) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Hochland Romania
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: temporar
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.02.2020
    Scurta descriere a companiei

    Hochland Romania a luat nastere oficial in 1998, prin preluarea fabricii de la Sighisoara, unde a inceput productia de branza topita.
    In 1999, Hochland achizitioneaza fabrica de la Sovata, unde produce branzeturi specific romanesti, precum cascavalul, si materie prima pentru fabrica de branza topita de la Sighisoara.
    Astazi, Hochland Romania este lider pe piata branzeturilor, fiind marca numarul 1 in majoritatea categoriilor unde este prezenta: telemea, branza topita, crème de branza, branza pentru preparate calde.

    Cerinte

    RETETA TA DE SUCCES:

    • Experienta anterioara in roluri similare: facturare, comenzi, contracte;
    • Atentie la detalii;
    • Capacitate avansata de prioritizare;
    • Experienta in utilizarea Microsoft Excel;
    • Experienta de lucru in SAP – de preferat;
    • Engleza nivel mediu este un plus.

    Responsabilitati

    Acest rol este parte din echipa de Customer Care (Contracte) si in principal presupune activitati de control si administrare a contractelor cu clientii Hochland Romania, precum:

    • Introducerea in baza de date (SAP) a noilor clienti;
    • Urmarirea si actualizarea contractelor, anexelor si intocmirea contractelor noi;
    • Arhivarea tuturor documentelor si managementul contractelor de vanzare;
    • Stabilirea de reduceri promotionale acolo unde este cazul;
    • Verificarea acuratetii preturilor de vanzare;
    • Raportarea neregulilor;
    • Pregatirea decontarilor pentru clienti in conformitate cu prevederile contractelor de vanzare;
    • Stabilirea rezervelor in conformitate cu indicatiile echipei de vanzari.

    Alte informatii

    BENEFICIILE UNUI LOC DE MUNCA IN HOCHLAND:
    Vei fi parte intr-o companie de familie cu spirit antreprenorial, lider de piata in Romania.
    Pachetul de beneficii asociat urmareste sa raspunda mai multor nevoi dupa cum urmeaza:
    - abonament medical clinica privata
    - tichete de masa
    - bonus si decont partial concediu
    - concediu de odihna in functie de vechimea in munca
    - decont partial transport
    - produse Hochland in fiecare luna