Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Responsabil introducere date
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile FM LOGISTIC active.Vezi toate job-urile Responsabil introducere date active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro |
Angajator: | FM LOGISTIC |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 19.12.2019 |
Remote work: | On-site |
"Spiritul antreprenorial a stat la baza companiei noastre încă de la fondarea acesteia, iar pasiunea a fost întotdeauna motorul dezvoltării noastre.. Astăzi, suntem peste 27.500 de oameni din întreaga lume, conduși de aceeași pasiune și de același simț al responsabilității. Din 2012, FM Logistic a intrat în a doua fază a dezvoltării sale. Cu o prezență internațională puternică și sustenabilă, Grupul nostru și-a propus obiectivul de a fi recunoscut ca lider de referință pe piața logistică internațională. Deținem toate elementele pentru succes: expertiză în managementul lanțului de aprovizionare, prezența în 14 țări, viziunea pe termen lung a acționarilor noștri, abilitățile echipei noastre, încrederea clienților noștri, know how-ul nostru operațional, abilitatea noastră de a inova, robustețea huburilor noastre de distribuție, etc. Colegi actuali și viitori, furnizori, parteneri: indiferent de legătura dvs. cu Grupul nostru, fiecare dintre voi își aduce aportul și scriem împreună o pagină importantă și frumoasă în istoria logisticii "
Jean-Christophe Machet, Directorul Executiv al FM Logistic
- minim studii medii;
- cunostinte utilizare MS Office (Word, Excel) : nivel mediu;
- persoana comunicativa, orientata spre solutii si eficienta, cu atentie distributiva;
- persoana organizata, adaptabila, cu spirit de echipa;
- Opereaza in sistemul informatic corect si la timp datele referitoare la miscarile de marfuri din depozit; verifica scriptic stocuri, comenzi, livrari, receptii, retururi conform solicitarilor superiorului ierarhic si procedurilor aplicabile;
- Se asigura ca documentele legate de activitatea din depozit sunt intocmite corespunzator si circula adecvat;
- Efectueaza modificarile necesare pe documente si in sistem in cazul in care se constata diferente calitative si/sau cantitative intre marfurile receptionate fizic si documentatia de insotire;
- Intocmeste si transmite corespunzator documentele legate de operatiunile pe care le efectueaza;
- Arhiveaza documentatia aferenta operatiunilor desfasurate conform cerintelor clientilor si procedurilor in vigoare;
- Efectueaza operatiuni de listare de documente aferente activitatii desfasurate;
Program de lucru: 3 schimburi (06:00-14:00; 14:00-22:00;22:00-06:00)
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
EXPEDITOR INTERNATIONAL Timisoara, | |
Logistics Specialist Aplica fara CV | |
Recrutăm Specialist logistică în Timișoara Timisoara, | |
Vezi job-uri similare (20) |
Raporteaza eroarea la