Responsabil introducere date

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile FM LOGISTIC active.


Vezi toate job-urile Responsabil introducere date active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: FM LOGISTIC
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 19.12.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    "Spiritul antreprenorial a stat la baza companiei noastre încă de la fondarea acesteia, iar pasiunea a fost întotdeauna motorul dezvoltării noastre.. Astăzi, suntem peste 27.500 de oameni din întreaga lume, conduși de aceeași pasiune și de același simț al responsabilității. Din 2012, FM Logistic a intrat în a doua fază a dezvoltării sale. Cu o prezență internațională puternică și sustenabilă, Grupul nostru și-a propus obiectivul de a fi recunoscut ca lider de referință pe piața logistică internațională. Deținem toate elementele pentru succes: expertiză în managementul lanțului de aprovizionare, prezența în 14 țări, viziunea pe termen lung a acționarilor noștri, abilitățile echipei noastre, încrederea clienților noștri, know how-ul nostru operațional, abilitatea noastră de a inova, robustețea huburilor noastre de distribuție, etc. Colegi actuali și viitori, furnizori, parteneri: indiferent de legătura dvs. cu Grupul nostru, fiecare dintre voi își aduce aportul și scriem împreună o pagină importantă și frumoasă în istoria logisticii "

    Jean-Christophe Machet, Directorul Executiv al FM Logistic

    Cerinte

    - minim studii medii;
    - cunostinte utilizare MS Office (Word, Excel) : nivel mediu;
    - persoana comunicativa, orientata spre solutii si eficienta, cu atentie distributiva;
    - persoana organizata, adaptabila, cu spirit de echipa;

    Responsabilitati

    - Opereaza in sistemul informatic corect si la timp datele referitoare la miscarile de marfuri din depozit; verifica scriptic stocuri, comenzi, livrari, receptii, retururi conform solicitarilor superiorului ierarhic si procedurilor aplicabile;
    - Se asigura ca documentele legate de activitatea din depozit sunt intocmite corespunzator si circula adecvat;
    - Efectueaza modificarile necesare pe documente si in sistem in cazul in care se constata diferente calitative si/sau cantitative intre marfurile receptionate fizic si documentatia de insotire;
    - Intocmeste si transmite corespunzator documentele legate de operatiunile pe care le efectueaza;
    - Arhiveaza documentatia aferenta operatiunilor desfasurate conform cerintelor clientilor si procedurilor in vigoare;
    - Efectueaza operatiuni de listare de documente aferente activitatii desfasurate;

    Alte informatii

    Program de lucru: 3 schimburi (06:00-14:00; 14:00-22:00;22:00-06:00)

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Aplica fara CV
    Timisoara,

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (20)