Asistent/a Director

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Auchan Retail Romania active.


Vezi toate job-urile Asistent/a Director active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Auchan Retail Romania
Domeniu:
  • Relatii Publice
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.01.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Auchan Retail este o companie de familie cu o prezență internațională, o companie umană și îndrăzneață. Un comerciant care se schimbă într-o lume aflată în schimbare și care vine în întâmpinarea consumatorilor tot mai interesați de starea lor de bine – Auchan are ambiția de a le schimba viața.

    Pentru că Auchan Retail nu este doar un distribuitor, ci un comerciant care își selectează produsele și furnizorii, care își cunoaște clienții. Un comerciant care îmbină avantajele digitalului cu cele ale magazinelor fizice pentru a propune clienților săi o experiență personalizată. Un comerciant care își transformă spațiile în zone de viață și de cumpărături, de petrecere a timpului liber în mod plăcut.
    Auchan Retail este preocupat atât de clienții cât și de angajaţii şi partenerii săi, acordându-le prioritate, în toate proiectele sale.

    Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivați, implicați, responsabili și ambițioși. Dacă îți doreșți să activezi într-un mediu de lucru civilizat și colegial, cu numeroase posibilități de împlinire profesională, trimite CV-ul direct pe acest site sau crează-ți cont pe site-ul Auchan, secțiunea Carieră.

    Cerinte

    Ce aduci cu tine:

    Studii superioare finalizate
    Cunostinte avansate de limba engleza - cerinta obligatorie
    Cunostintele de limba franceza reprezinta avantaj
    Minim 1 an experienta intr-o pozitie similara
    Cunoasterea buna a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, Power Point)
    Bune abilitati de comunicare si relationare
    Rigurozitate si spirit organizatoric
    O bună gestionare a prioritatilor si respectarea termenelor limita
    Adaptabilitate, autonomie si initiativa, confidentialitate, diplomatie si bune abilitati de ascultare activa

    Responsabilitati

    Ce vei face:

    Gestionezi agenda directorului
    Organizezi evenimente si sesiuni de lucru
    Intocmesti minutele intalnirilor
    Efectuezi traduceri scrise si orale
    Oferi sprijin organizatoric pentru echipa
    Gestionezi cheltuielile de birou
    Organizezi calatorii de afaceri si evenimente (rezervare de cazare, transport etc.)
    Gestionezi relatii contractuale cu diversi furnizori
    Alte activitati de secretariat

    Alaturi de noi vei avea:

    Pachet salarial atractiv
    Prime si beneficii pentru fidelitate, inclusiv asigurare medicala, asigurare de viata si stomatologica
    Stagii de formare
    Dezvoltare profesionala într-o companie multinationala, ca sa nu mai vorbim de prietenie, dinamism...tot ceea ce înseamna Auchan

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Auchan Retail Romania. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Auchan Retail Romania >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Job national

    Hybrid