Asistent/a Director
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Auchan Retail Romania active.Vezi toate job-urile Asistent/a Director active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Auchan Retail Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 07.01.2020 |
Remote work: | On-site |
Auchan Retail este o companie de familie cu o prezență internațională, o companie umană și îndrăzneață. Un comerciant care se schimbă într-o lume aflată în schimbare și care vine în întâmpinarea consumatorilor tot mai interesați de starea lor de bine – Auchan are ambiția de a le schimba viața.
Pentru că Auchan Retail nu este doar un distribuitor, ci un comerciant care își selectează produsele și furnizorii, care își cunoaște clienții. Un comerciant care îmbină avantajele digitalului cu cele ale magazinelor fizice pentru a propune clienților săi o experiență personalizată. Un comerciant care își transformă spațiile în zone de viață și de cumpărături, de petrecere a timpului liber în mod plăcut.
Auchan Retail este preocupat atât de clienții cât și de angajaţii şi partenerii săi, acordându-le prioritate, în toate proiectele sale.
Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivați, implicați, responsabili și ambițioși. Dacă îți doreșți să activezi într-un mediu de lucru civilizat și colegial, cu numeroase posibilități de împlinire profesională, trimite CV-ul direct pe acest site sau crează-ți cont pe site-ul Auchan, secțiunea Carieră.
Ce aduci cu tine:
Studii superioare finalizate
Cunostinte avansate de limba engleza - cerinta obligatorie
Cunostintele de limba franceza reprezinta avantaj
Minim 1 an experienta intr-o pozitie similara
Cunoasterea buna a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, Power Point)
Bune abilitati de comunicare si relationare
Rigurozitate si spirit organizatoric
O bună gestionare a prioritatilor si respectarea termenelor limita
Adaptabilitate, autonomie si initiativa, confidentialitate, diplomatie si bune abilitati de ascultare activa
Ce vei face:
Gestionezi agenda directorului
Organizezi evenimente si sesiuni de lucru
Intocmesti minutele intalnirilor
Efectuezi traduceri scrise si orale
Oferi sprijin organizatoric pentru echipa
Gestionezi cheltuielile de birou
Organizezi calatorii de afaceri si evenimente (rezervare de cazare, transport etc.)
Gestionezi relatii contractuale cu diversi furnizori
Alte activitati de secretariat
Alaturi de noi vei avea:
Pachet salarial atractiv
Prime si beneficii pentru fidelitate, inclusiv asigurare medicala, asigurare de viata si stomatologica
Stagii de formare
Dezvoltare profesionala într-o companie multinationala, ca sa nu mai vorbim de prietenie, dinamism...tot ceea ce înseamna Auchan
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
EMEA HR Category Lead Manager Aplica fara CV | |
Executive Assistant with Dutch Hybrid |
Raporteaza eroarea la