Customer Care Consultant

Angajator: Mellon Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Internet - eCommerce
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Voluntari
  • Actualizat la: 13.12.2019
    Scurta descriere a companiei

    Mellon Romania, a subsidiary of Mellon Technologies and member of Mellon Group of Companies, was founded in 2001 in Bucharest. Our offering consists of specialized technological solutions and value added services, to serve the increasing needs of financial institutions and organizations with strong consumer transactions business, such as Retail Banks, Public Utilities, Telecommunications Providers and large Private Companies.

    Cerinte

    Daca:
    - esti la inceput de drum;
    - ai abilitatea de a comunica usor;
    - vrei sa fii parte a unei echipe tinere, energice si prietenoase;
    - iti place sa te implici in rezolvarea situatiilor de orice fel;
    - iti doresti sa te dezvolti profesional;

    Atunci:
    - esti persoana potrivita pentru colegii din echipa de Customer Care a eMag Romania

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    - mentii o atitudine profesionala, orientata catre client;
    - preiei si rezolvi situatiile in care apar neconformitati , prin telefon si/sau e-mail;
    - ajuti cu solutii la diversele probleme : plasare comanda, livrare si retur;
    - asisti clientul in decizia de cumparare prin oferirea detaliilor solicitate despre produse si servicii;
    - mentii legatura cu alte departamente din companie.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - pachet salarial competitiv;
    - buget flexibil pentru beneficii( tichete de masa , turism intern, pensie privata, cursuri de limbi straine);
    - asigurare medicala;
    - posibilitatea de a lucra full sau part time;
    - coduri unice de reduceri, la produsele eMAG si Fashion Days;
    - discount-uri la serviciile oferite de parteneri - banking, telefonie, medicina dentara, welness, sau cafenele;
    - Biblioteca Bookster