Analist Servicii Client

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Brainspotting active.


Vezi toate job-urile Analist Servicii Client active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Brainspotting
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Marketing
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.12.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We are the leading technology recruitment and selection consultancy in Romania, working on highly specialized technologies for permanent and interim positions. Since our inception in 2001 as the first specialized IT recruitment agency in Romania we supported over 400 national and global clients in acquiring strategic IT talent for their business.

    We are deeply passionate about technology and highly responsible about our work. We understand the pressure of the business and the fact that you need fast and quality results. Therefore we always go for the extra mile to deliver the best IT&C talent for your business, no matter how challenging the project may seem.

    Cerinte

    - Engleza nivel avansat;
    - 0-1 an experienta pe zona de customer support;
    - cunostinte bune de excel si power point.

    Responsabilitati

    Analistul servicii client lucrează într-un mediu European, multicultural şi aflat în permanentă dezvoltare, susţinand Partenerii/Clinetii precum si echipele de Vanzari în cadrul activităţii de inregistrare a comenzilor. Este parte integrantă dintr-o echipă centrală de administrare a comenzilor şi are o gamă variată de responsabilităţi:
    1. Responsabilitatea asupra tuturor comenzilor in curs de procesare
    • Să administreze portofoliul clientului pentru a se asigura că acţiunile corespunzătoare sunt luate cu scopul de a livra comenzile in conformitate cu nivelul agreat de performanţă şi cu nevoile departamentului de vânzări.
    • Să verifice instrumentele folosite pentru controlul zilnic al comenzilor in curs de procesare (i.e. E2E, FOM sau orice alte programe) şi să acţioneze în consecinţă pentru a se asigura ca toate comenzile intarziate sunt prioritizate in functie de termenii contractuali.
    • Să se asigure ca poate livra o analiza a comenzilor in curs de procesare precum si rapoarte sinteza catre client si echipa de cont la cerere si in timp util precum si cu informatii corecte in conformitate cu cererile primite.
    • Să soluţioneze plângerile, excepţiile şi cererile speciale în ramura de Operatiuni Clienti, in timp util si in conformitate cu politicile si procedurile si in conformitate cu cererile primite.
    • Să coordoneze modificările cerute de client in timp util si in conformitate cu politicile si procedurile asigurand totodata acuratetea solutionarii sarcinii.

    2. Gestionarea tranzactiilor financiare si a veniturilor
    • Să se asigure că toate comenzile sunt facturate şi închise în sisteme, si daca nu sunt intrunite conditiile atunci se asigura ca sunt luate masurile necesare pentru a emite factura/ile sau ofera justificari pentru a lasa facturarea deschisa.
    • Să minimizeze problemele legate de inventar prin analiza constantă şi justificarea fiecărui caz si sa raporteze toate inconsecventele catre Campion/TL.
    • Să tină volumul de dispute financiare la minim şi să lucreze activ pentru a le închide cât mai curând posibil atunci când apar.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (443)