Office Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.


Vezi toate job-urile Office Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.01.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    – Studii superioare/medii
    – Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu-avansat
    – Cunostinte nivel mediu limba ITALIANA, constituie avantaj
    – Experienta in posturi administrative
    – Cunostinte Microsoft Office
    – Excelente abilitati de comunicare, relationare, organizare

    Responsabilitati

    – Conducerea si organizarea diverselor activitati administrative si de protocol;
    – Evidenta cheltuielilor lunare, inclusiv consumul intern (birotica-papetarie, curierat, servicii);
    – Asigurarea bunei functionari a echipamentelor de birou;
    – Realizarea de raportari periodice a acestor cheltuieli;
    – Inregistrarea documentelor emise sau destinate companiei, organizarea
    agendei, asigurarea corespondentei si preluarea si distributia apelurilor telefonice si mesajelor, contacte telefonice, redactarea si tiparirea tuturor documentelor interne

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    5000 - 5500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (54)