Office Manager / Assistant to General Manager

Angajator: Affidea Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.12.2019
    Scurta descriere a companiei

    800.000. Acesta este numarul de pacienti care ne-au trecut pragul in decursul unui an. 1200 este numarul profesionistilor care fac parte din echipa Affidea Romania si care prin preocupare, integritate si respect mutual reusesc sa rasplateasca increderea pe care pacientii si doctorii o pun in mainile noastre.

    Cerinte

    - Studii superioare absolvite
    - Experienta intr-un rol similar de minum 2-3 ani
    - Foarte bune abilitati de comunicare scrisa si verbala, de organizare, planificare si prioritizare a activitatii, atentie la detalii, relationare interumana,
    - Nivel avansat de cunoastere a limbii romane si a limbii engleze scris/citit/vorbit
    - Cunoastere a MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Outlook;

    Responsabilitati

    Office Management:
    -Gestioneza relatia si derularea contractelor cu furnizorii de materiale/birotica si de servicii de mentenanta a cladirii/spatiilor de birouri si depozitare, a echipamentelor de birou, securitate, curierat, etc.
    -Realizeaza aprovizionare periodica si efectueaza comenzi in bugetul aprobat pentru consumabile birou, protocol.
    -Coordoneaza organizarea evenimentelor de protocol si a sedintelor si supervizeaza activitatea logistica;
    -Arhiveaza fizic si/sau electronic documentele si contractele (clienti/ furnizori/ studii clinice/ CAS) primite la sediul social;
    -Redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice;
    -Asigura o buna comunicare cu toate departamentele si transmite in timp util informatiile de interes general;
    -Supravegheaza si se asigura de indeplinirea serviciilor indispensabile bunei functionari a sediului (ex: curatenie, paza etc.);

    Activitate Receptie
    -Preia si raspunde la apelurile telefonice si corespondenta electronica, corespondenta curier primire/distribuire, inregistreaza documente oficiale si arhiveaza si informeaza persoanele relevante din organizatie
    -Asigura suport in organizare calatorii in interes de serviciu: cazare, transport; rezervare restaurant pentru protocol

    Asistent General Manager
    -Asista in pregatire rapoarte/prezentari, la solicitare
    -Asigura informare si pregatire mapa semnare documente oficiale, in timp util.