Receptionist/ă

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Intrum Romania active.


Vezi toate job-urile Receptionist/ă active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Intrum Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.12.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    About our company

    As a market-leading credit management company, Intrum has wide-ranging expertise in debt collection services, and we do business in 24 countries in Europe plus Latin America (Brazil). We have more than 9,000 experienced employees in our group.As a result, we have a unique geographical size and scope. With market leadership however, comes with a great responsibility. We see ourselves as role models within our industry and have both the opportunity and responsibility to set new standards and change the way people perceive credit management. Through ethical and sustainable business practices we want to become the true benchmark of our industry.

    Through Intrum’s wide range of credit management services, including financial and collecting services we help companies prosper by improving cash flow, increasing liquidity and minimizing risk. We make trade simple, safe and fair, by making sure that companies get paid while helping people getting out of debt. This is how we contribute to a sound economy for society, companies and individuals.

    Cerinte

    - Minim studii medii finalizate
    - Bune abilități de comunicare scrisă și verbală
    - Atenție la detalii și capacitate de a gestiona eficient mai multe sarcini simultan
    - Cunoștințe medii de MS Office (Word, Excel)
    - Disponibilitate de lucru 8 ore/zi, de luni până vineri (08:00 – 17:00)

    Responsabilitati

    - Întâmpinarea și direcționarea tuturor persoanelor ce vin la sediul companiei
    - Preluarea, înregistrarea, direcționarea și trimiterea corespondenței zilnice, de la și către colaboratorii companiei
    - Preluarea apelurilor telefonice înregistrate pe numărul alocat recepției
    - Organizarea activității de protocol

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (538)