Agent Contact Center with French

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.12.2019
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Recrutam AGENT CUSTOMER SUPPORT pentru o multinationala ce ofera servicii BPO unor companii aeriene si hoteliere.

    Cerinte:

    Cunoasterea limbii FRANCEZE la nivel C1;
    Cunoasterea limbii engleze la un nivel cel putin B2;
    Absolvent de studii medii/superioare;
    Reale abilitati de comunicare, orientare catre client si organizare.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    Suport pentru clientii companiei prin intermediul telefonului, email-ului sau canalelor de social media;
    Gestionarea solicitarilor clientilor cu privire la rezervarile noi sau cele existente si alte aspecte legate de ospitalitate si servicii;
    Informarea clientilor cu privire la serviciile oferite de companie;
    Reprezinta interfata dintre client si companie.


    Alte informatii

    Beneficii:

    Salariu atractiv in comparatie cu cel din piata;
    Training de specialitate platit;
    Posibilitatea de a te dezvolta in cadrul unei companii de succes;
    Mediu de lucru placut alaturi de o echipa dinamic