Service Analyst with French

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Adecco Romania active.


Vezi toate job-urile Service Analyst with French active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Relatii Publice
  • Secretariat - Administrativ
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 12.02.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.

    În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.

    În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.

    Cerinte

    • Bachelor degree;
    • Written and verbal fluency in French; Intermediate English is a plus;
    • Open to shifts;
    • Experience in customer service delivery is an advantage;
    • Analytical mind, structured and logical thinking.

    Responsabilitati

    • Prompt escalation & notification of major network faults and customer faults;
    • Professionally utilizing GSD systems and procedures to monitor and maintain customer network availability & integrity;
    • Ensure network faults and customer faults are resolved well within agreed procedures;
    • Accurate & timely creation, updating and completion of all Trouble Tickets;
    • Provide prompt and regular feedback to customers in relation to on-going issues;
    • Tracking and directing the work flow of faults and planned events

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    Timisoara,

    Aplica fara CV
    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (4)