Consultant Suport - soft HoReCa

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Adecco Romania active.


Vezi toate job-urile Consultant Suport - soft HoReCa active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Turism active pe Hipo.ro

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Turism
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.08.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.

    În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.

    În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.

    Cerinte

    Cerintele acestui rol sunt urmatoarele:

    - Aptitudini de comunicare in relatia cu clientii: empatie, diplomatie și proactivitate;
    - Aptitudini de relationare cu echipa: initiativa, spirit de echipa;
    - Limba engleza nivel mediu-avansat;
    - Sa fii organizat, sa iti prioritizezi si sa îti gestionezi eficient responsabilitățile;
    - Capacitatea de a invata rapid cum functioneaza softurile si serviciile oferite;
    - Disponibilitatea de a lucra si in ture de noapte, ture de weekend (avantajul fiind programul flexibil);
    - Ocazional, disponibilitatea pentru deplasari in cadrul proiectelor de implementare soft;
    - Cunoasterea suitei Microsoft Office.

    Responsabilitati

    - Asigura suport pentru softurile companiei: preluarea, documentarea si rezolvarea cererilor clientilor de hotel, restaurant sau spa;
    - Intelegerea modului de lucru al clientului si oferirea de solutii de business sau operationale;
    - Asistenta post instalare/suport, consultanta dedicata clientilor pentru a asigura folosirea si functionarea optima a solutiilor achizitionate;
    - Respectarea standardelor de calitate;
    - Ocazional, implementarea softurilor de gestiune si vanzare ale companiei in hotel sau restaurant.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    4000 - 5000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (152)