Administrative Supervisor (Dragomiresti)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile FM LOGISTIC active.


Vezi toate job-urile Administrative Supervisor (Dragomiresti) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: FM LOGISTIC
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 11.12.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    "Spiritul antreprenorial a stat la baza companiei noastre încă de la fondarea acesteia, iar pasiunea a fost întotdeauna motorul dezvoltării noastre.. Astăzi, suntem peste 27.500 de oameni din întreaga lume, conduși de aceeași pasiune și de același simț al responsabilității. Din 2012, FM Logistic a intrat în a doua fază a dezvoltării sale. Cu o prezență internațională puternică și sustenabilă, Grupul nostru și-a propus obiectivul de a fi recunoscut ca lider de referință pe piața logistică internațională. Deținem toate elementele pentru succes: expertiză în managementul lanțului de aprovizionare, prezența în 14 țări, viziunea pe termen lung a acționarilor noștri, abilitățile echipei noastre, încrederea clienților noștri, know how-ul nostru operațional, abilitatea noastră de a inova, robustețea huburilor noastre de distribuție, etc. Colegi actuali și viitori, furnizori, parteneri: indiferent de legătura dvs. cu Grupul nostru, fiecare dintre voi își aduce aportul și scriem împreună o pagină importantă și frumoasă în istoria logisticii "

    Jean-Christophe Machet, Directorul Executiv al FM Logistic

    Cerinte

    -studii superioare;
    -experienta in coordonarea activitatii logistice/operationale in cadrul unui depozit;
    -cunostinte avansate utilizare MS Office (Word, Excel);
    -cunostinte limba engleza - nivel cel putin mediu;
    -gandire strategica;
    -excelente abilitati de comunicare si leadership

    Responsabilitati

    -Coordoneaza eficient echipa din subordine in scopul atingerii indicatorilor de performanta stabiliti;
    -Supervizeaza inregistrarea in sistemul informatic a miscarilor de marfuri din depozit, precum si fluxul si arhivarea documentelor; e responsabil de acuratetea evidentelor;
    -Coordoneaza si se asigura de buna desfasurare a inventarelor;
    -Monitorizeaza reconcilierile de stocuri, centralizand informatiile aferente si intocmind rapoarte si analize legate de anomalii ale acestora;
    -Transmite rapoarte privind stocurile si/sau documentatia corespunzatoare catre client, in conformitate cu dispozitiile superiorului ierarhic;
    -Monitorizeaza si se implica in solutionarea reclamatiilor primite de la client, in limita ariei sale de responsabilitate;
    -Se asigura de utilizarea corespunzatoare a bunurilor incredintate personalului din subordine (unelte, produse, instrumente, materiale, echipamente de lucru);
    -Participa in procesul de recrutare, controleaza si evalueaza rezultatele activitatii subordonatilor sai, tine evidenta timpului lucrat, asigura circulatia adecvata a informatiilor catre echipa pe care o coordoneaza;
    -Se asigura ca se pastreaza curatenia in incinta in care isi desfasoara activitatea.

    Alte informatii


    Program lucru: Luni - Vineri 9:00 - 17:15
    Transfer la sediul companiei de la statia de metrou Preciziei
    Salariu de baza + bonus performanta
    Alte beneficii: prime, cadouri aniversare, tichete de masa 15 RON, 24 zile de concediu.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Timisoara,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (18)