Manager resurse umane

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.


Vezi toate job-urile Manager resurse umane active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • Buzau
  • Mizil
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 29.05.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    Studii superioare
    Autorizatii/Certificari/Specializari: Inspector resurse umane, Expert legislatia muncii
    Experienta anterioara min 5 ani
    Aptitudini:
    - Deschidere pentru a invata lucruri noi
    - Ascultare activa
    Cunostinte:
    - Cunoasterea legislatiei muncii din Romania;
    - Cunoasterea celor mai bune practici de resurse umane;
    - Cunoasterea legislatiei in domeniul SSM, SU si protectia mediului la locul de munca;
    - Cunoasterea sistemului de management al calitatii, al semnalarii situatiilor neconforme si de trasabilitate;
    - Cunoasterea continutului RI si a CIM;
    - Cunostinte despre Manualul angajatului, Managementul timpului, Managementul conflictului;
    Abilitati:
    - Viziune asupra rolului departamentului RU in organizatie;
    - Evaluare rapida si pertinenta a situatiilor create in organizatie si identificare de solutii adecvate;
    - Primire si oferire de feedback profesional;
    - Luare de decizii corecte intr-un mediu controlat si procedurat, in conditii normale sau critice de lucru;
    - Comunicare diplomata, prompta si adecvata situatiei specifice;
    - Abilitatea de a fi onest si impartial;
    - Responsabilitate fata de bunuri, procese si persoane si fata de propriile actiuni;

    Responsabilitati

    Informare si respectare:
    - Se informeaza cu privire la tendintele resurselor umane in piata muncii;
    - Respecta normele SSM SU, siguranta alimentului, HACCP, managementul calitatii si protectia muncii;
    - Respecta RI, CIM si legislatia in vigoare;
    - Respecta prevederile manualului angajatului si este garantul comunicarii si respectarii acestuia;
    Documentare si analiza:
    - Solicita si analizeaza informatii de diagnoza organizationala pentru trasarea directiilor de schimbare si dezvoltare ale organizatiei;
    - Elaboreaza politici si proceduri specifice pentru buna desfasurare a activitatii in organizatie;
    Planificare si verificare
    - Stabileste prioritatile zilei si le executa;
    - Analizeaza resursele necesare desfasurarii activitatii si se asigura de disponibilitatea lor;
    - Planifica activitatea colegilor din subordine;
    Organizarea locului de munca:
    - Deleaga activitatile in mod clar subordonatilor si prioritati in executarea acestor sarcini;
    - Stabileste obiectivele SMART;
    - Intocmeste si listeaza statele de plata prin casierie, borderou plata banca, state tichete de masa, garantii;
    - Listeaza flutuasii de salariu;
    - Ofera lamuriri la neclaritatile salariale;
    - Face repartizarea salariilor pe centre de cost;
    - Asigura intocmirea diverselor situatii salariale solicitate de conducere;
    - Participa la sedintele operationale si asigura intretinerea activitatilor pe portalul companiei;
    - Asigura asistenta managementului in probleme legate de relatiile intre angajati;
    - Asigura suport pentru revizia lunara a planificarii concediilor, programului de lucru;
    - Asigura suport pentru efectuarea cercetarilor disciplinare;
    - Asigura suport in re-evaluarea salariala periodica;
    - Verifica si avizeaza documente de personal referitoare la nivelurile salariale, promovari, retrogradari;
    - Asigura actualizarea organigramei;
    - Identifica nevoile de instruire anuala, identifica furnizorii corespunzatori, obtine aprobarile, bugetul si asigura aplanificarea si administrarea acestora;
    - Intocmeste fisele de post si lista de activitati la nivel de post;
    Analiza si control:
    - Verifica situatia absentelor operate in sistem, corelat cu cele din pontaje si cu ducumentele aferente;
    - Dispune controale de specialitate in organizatie pentru preintampinarea situatiilor nadorite;
    - Verifica respectarea procedurilor de bonusare.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (5)