Inginer vanzari automatizari

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Inginerie
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.05.2020
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    absolvent studii superioare tehnice;
    experienta in vanzari tehnice
    abilitati de comunicare si negociere;
    posesor carnet de conducere cat. B;
    cunostinte temeinice in domeniul tehnic.
    disponibilitate deplasare in tara la clienti si strainatate pentru traininguri

    Responsabilitati

    – participa activ la marirea portofoliului de clienti pentru produsele din oferta companiei.
    – ofera consultanta tehnica si realizeaza prezentari/demonstratii de produs la clienti;
    – intretine relatiile cu clientii deja existenti;
    – face oferte si preia comenzile, livreaza marfa si documentele aferente;
    – realizeaza target-urile impuse prin vizite, telefoane , e-mailuri zilnice la clienti;
    – studiaza in profunzime orice material (cataloage, site-uri, fise tehnice etc.) astfel incat sa isi insuseasca cunostinte temeinice in ceea ce priveste produsele pe care le comercializeaza;
    – intocmeste toate rapoartele si formularele solicitate de companie;
    – respecta regulamentele si politicile companiei.

    – Identificarea si valorificarea potentialului de piata;
    – Urmarirea si atingerea volumelor de vanzare cerute si a cifrei de afaceri;
    – Negocierea, incheierea si urmarirea derularii contractelor;
    – Implementarea strategiei comerciale in zona de responsabilitate;
    – Gestionarea portofoliului de clienti existenti si prospectarea pietei in vederea extinderii portofoliului;
    – Deplasarea la sediul clientilor pentru discutarea contractelor si a cerintelor;