Analist suport vanzari

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Signal Iduna Asigurare Reasigurare active.


Vezi toate job-urile Analist suport vanzari active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Signal Iduna Asigurare Reasigurare
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.02.2020
    Scurta descriere a companiei

    Signal Iduna este unul din cele mai importante grupuri financiare in piata germana, cu peste 100 ani experienta in asigurari de sanatate si este prezenta in Romania din 2008 avand ca principala directie asigurarile private de sanatate dedicate segmentului corporate.

    Cerinte

    • Studii superioare finalizate;
    • Microsoft Excel – cel putin nivel mediu (cunoasterea functiilor: filtrare, sortare, formatare conditionata, if, sumif, pivot, vlookup);
    • Persoana organizata, analitica, atenta la detalii; preocupare pentru acuratete;
    • Orientare spre rezultate si respectarea termenelor;
    • Abilitati foarte bune de comunicare si relationare;
    • Abilitati de planificare si organizare a activitatii;
    • Abilitati de rezolvare a problemelor;
    • Spirit de observatie si atentie pentru detalii;
    • Spirit de initiativa;
    • Spirit de echipa;
    • Integritate.

    Responsabilitati

    • Intocmirea de rapoarte de monitorizare realizari versus obiective, pe canalele de distributie si pe fiecare agent in parte;
    • Interpreteaza rezultatele din vanzari, in functie de canalele de distributie, conform criteriilor agreate impreuna cu Directorul Comercial;
    • Asigura implementarea, procesarea si efectuarea deconturilor de comisioane si bonusuri pentru partenerii de distributie;
    • Administreaza (inclusiv in sistemele informatice) contractele si anexele de comisioane specifice canalelor de distributie ale Companiei;
    • Implicarea in toate proiectele dezvoltate în parteneriat cu canalele de distributie sau cu forta de vanzari a companiei;
    • Interfata intre companie si colaboratori sau parteneri, pe probleme administrative si suport, pentru a rezolva solicitarile clientilor;
    • Îndeplineste rolul de persoana de contact pentru canalele de distributie ale Companiei – directe si/ sau indirecte;
    • Actualizeaza permanent bazele de date ale Companiei legate de departamentul in care activeaza;
    • Furnizeaza sprijin corespunzator in proiectele de optimizare a proceselor si aplicatiilor Companiei;
    • Contribuie la elaborarea de propuneri de regulamente si proceduri operationale pentru canalele de distributie ale societatii si se asigura de implementarea lor.

    Alte informatii

    Beneficii:
    • Mediu de lucru placut si interactiv;
    • Oportunitai de crestere in cadrul companiei;
    • Asigurare medicala si de accident, private Signal Iduna;
    • Discounturi stomatologice;
    • Minim 22 zile de concediu de odihna anual;
    • Acces in reteaua de Sali 7 Card.