Customer Service Support

Angajator: APT Resources Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 07.11.2019
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Cerinte

    • Good communication skills, both written and spoken;
    • Team working skills;
    • Customer service skills;
    • English language - medium level;
    • French language mandatory - proficiency level B2;
    • Flexibility and availability for shift schedule;


    Responsabilitati


    • Handles simple and/or less common requests from users or customers in a
    pleasant and professional manner;
    • Following agreed procedures, responds to requests for providing assistance
    or for processing; operations asked by customers. Acts in order to enable
    customers to solve their problems;
    • By adherence to escalation procedures, promptly allocates unresolved calls
    as appropriate.
    • Overtime may be required to meet project deadlines;
    • Some travel may be required for the purpose of meeting with clients,
    stakeholders, or off-site personnel/management;

    Alte informatii

    What we offer:

    • We offer you training and certifications: Ongoing In-depth training with
    current and emerging products and technologies.
    • We have flexible benefits for you: Medical program, Sports benefits, Lunch
    vouchers, Mobile phone, Laptop
    • Compensation: offer competitive pay and benefits packages and relocation
    bonus.
    • Have extra vacation days based on your work experience.

    Are you ambitious, self-starter and passionate about IT? If so, join our dynamic & dedicated team and you will become part of a multicultural and significant environment where you will not only be using your skills and knowledge, but also improve and grow your experience by participating in international projects.