Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Specialist Performance & Analytics
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Auchan Retail Romania active.Vezi toate job-urile Specialist Performance & Analytics active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro |
Angajator: | Auchan Retail Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 05.02.2020 |
Remote work: | On-site |
Auchan Retail este o companie de familie cu o prezență internațională, o companie umană și îndrăzneață. Un comerciant care se schimbă într-o lume aflată în schimbare și care vine în întâmpinarea consumatorilor tot mai interesați de starea lor de bine – Auchan are ambiția de a le schimba viața.
Pentru că Auchan Retail nu este doar un distribuitor, ci un comerciant care își selectează produsele și furnizorii, care își cunoaște clienții. Un comerciant care îmbină avantajele digitalului cu cele ale magazinelor fizice pentru a propune clienților săi o experiență personalizată. Un comerciant care își transformă spațiile în zone de viață și de cumpărături, de petrecere a timpului liber în mod plăcut.
Auchan Retail este preocupat atât de clienții cât și de angajaţii şi partenerii săi, acordându-le prioritate, în toate proiectele sale.
Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivați, implicați, responsabili și ambițioși. Dacă îți doreșți să activezi într-un mediu de lucru civilizat și colegial, cu numeroase posibilități de împlinire profesională, trimite CV-ul direct pe acest site sau crează-ți cont pe site-ul Auchan, secțiunea Carieră.
Auchan România caută un specialist în raportare și analize care se va alătura echipei noastre de e-commerce. Rolul este pentru sediul central din București și va raporta managerului de e-commerce, implicând colaborarea cu departamentele conexe
Cerințe:
• Studii superioare/medii absolvite
• Cunoaște limba engleză la nivel mediu cel puțin
• Cunoștințe avansate de MS Office, în special Excel (tabele dinamice, grafice, gestionare baze de date, funcții);
• Cunoștințe de Gima / Meti / ARRS / Google Analytics reprezintă un plus
• Autonomie, rigoare si responsabilitate
• Capacitate de analiza si sinteza
• Abilități de organizare și orientare către rezultat și către client
• Abilități de comunicare și relaționare, adaptare la interlocutori și la situații variate
Rolul va fi responsabil de importarea, curățarea, transformarea, validarea, agregarea și analizarea datelor din diverse surse, cu scopul de a trage concluzii informate și a propune îmbunătățiri.
Responsabilități:
• Monitorizează indicatorii de performanță e-commerce în contextul de piață și cel intern
• Adună și analizează date din surse multiple și creează rapoarte pentru a sprijini luarea deciziilor de către stakeholderi interni
• Analizează și include în rapoarte comportamentul clienților din zona de marketing digital, site web, aplicație mobila, social media
• Se implică în indentificarea cauzelor și riscurilor principale și sprijină procesul decizional
• Cercetează cele mai bune practici, ajută la căutarea, evaluarea și implementarea de noi abordări
• Propune specificații de bussines pentru îmbunătățirea colectării datelor/crearea rapoartelor și coordonează furnizorii externi pentru implementare
• Oferă suport echipei în stabilirea roadmap-ului anual, strategiilor de îmbunătățire vânzări și generează idei pentru a creste business-ul
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Web Analytics Specialist – Adobe Analytics BUCURESTI, | |
Digital Marketing Specialist @ UNIVERSUM Events Aplica fara CV | |
Retention Specialist Hybrid | |
Vezi job-uri similare (219) |
Raporteaza eroarea la