Specialist Performance & Analytics

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Auchan Retail Romania active.


Vezi toate job-urile Specialist Performance & Analytics active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: Auchan Retail Romania
Domeniu:
  • Internet - eCommerce
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.02.2020
    Scurta descriere a companiei

    Auchan Retail este unul dintre cele mai importante lanturi comerciale, locul 11 în lume, prezent în 17 tari, cu peste 3.700 magazine si aproape 350.000 de angajati.

    Primul magazin din tara noastra a fost deschis la 7 noiembrie 2006, în cartierul Titan, iar în prezent Auchan România numără 33 de hipermarketuri, o retea de magazine MyAuchan si 10.000 de angajati.

    Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivati, implicati, responsabili si ambitiosi.Daca iti doresti sa activezi intr-un mediu de lucru civilizat si colegial, cu numeroase posibilitati de implinire profesionala, trimite CV-ul direct pe acest site sau creaza-ti cont pe site-ul www.auchan.ro, sectiunea Cariera.

    Cerinte

    Auchan România caută un specialist în raportare și analize care se va alătura echipei noastre de e-commerce. Rolul este pentru sediul central din București și va raporta managerului de e-commerce, implicând colaborarea cu departamentele conexe​

    Cerințe:

    • Studii superioare/medii absolvite
    • Cunoaște limba engleză la nivel mediu cel puțin
    • Cunoștințe avansate de MS Office, în special Excel (tabele dinamice, grafice, gestionare baze de date, funcții);
    • Cunoștințe de Gima / Meti / ARRS / Google Analytics reprezintă un plus
    • Autonomie, rigoare si responsabilitate
    • Capacitate de analiza si sinteza
    • Abilități de organizare și orientare către rezultat și către client
    • Abilități de comunicare și relaționare, adaptare la interlocutori și la situații variate​

    Responsabilitati

    Rolul va fi responsabil de importarea, curățarea, transformarea, validarea, agregarea și analizarea datelor din diverse surse, cu scopul de a trage concluzii informate și a propune îmbunătățiri.

    Responsabilități:

    • Monitorizează indicatorii de performanță e-commerce în contextul de piață și cel intern
    • Adună și analizează date din surse multiple și creează rapoarte pentru a sprijini luarea deciziilor de către stakeholderi interni
    • Analizează și include în rapoarte comportamentul clienților din zona de marketing digital, site web, aplicație mobila, social media
    • Se implică în indentificarea cauzelor și riscurilor principale și sprijină procesul decizional
    • Cercetează cele mai bune practici, ajută la căutarea, evaluarea și implementarea de noi abordări
    • Propune specificații de bussines pentru îmbunătățirea colectării datelor/crearea rapoartelor și coordonează furnizorii externi pentru implementare
    • Oferă suport echipei în stabilirea roadmap-ului anual, strategiilor de îmbunătățire vânzări și generează idei pentru a creste business-ul

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Auchan Retail Romania. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Auchan Retail Romania >>