Account Manager

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Productie
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 22.11.2019
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    - Studii superioare;
    - Experienta anterioara in domeniul vanzarilor;
    - Limba engleza la nivel avansat;
    - Capacitate de analiza dar si de sinteza, negociere, spirit de ordine si disciplina, gandire antreprenoriala, creativitate, intuitie, cooperare.

    Responsabilitati

    - Mentinerea si imbogatirea permanenta a cunostintelor privind metodele de vanzare, aplicarea operativa a politicilor de vanzare, logistice, actiuni promotionale si reclama ale companiei pentru segmentul si aria asignata;
    - Isi desfasoara cu strictete activitatea conform procedurilor departamentului sales si comunicate de managerul superior;
    - Respecta procesul de ofertare si implementare standard al departamentului de vanzari;
    - Isi desfasoara activitatea conform startegiei de vanzari;
    - Raspunde de portofoliul de clienti: dezvoltare activitate comerciala; dezvoltarea relatiei fata de client; identificarea nevoilor clientului si oferirea de solutii prin metode SPIN(identificare, calificare,castigare si dezvoltare de oportunitati la clienti existenti si clienti noi prin solutii personalizate in acord cu necesitatile clientului); analiza de produs si de business; stabilirea pretului la produse conform strategiei si profitabilitatii companiei si conform cu regulile interne stabilite prin procedura de ofertare (New Customer Implementation); solicita si urmareste obtinerea analizei de bonitate/risc financiar a clientului, catre departamentul financiar; responsabil de semnarea de contracte comerciale cu toti clientii arondati; clarificarea si transmiterea interna a solutiei logistice si comerciale (discounturi, termene de plata, etc).