Junior Buyer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Meda active.


Vezi toate job-urile Junior Buyer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Meda
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.06.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Poate ne știi de pe Facebook, pe care punem chestii super mișto. Așa ne spun consumatorii și fanii.  

    Dacă “îți sunăm cunoscut” dar nu știi de unde să ne iei, atunci probabil ne știi direct de la raftul de mezeluri. Sau pentru crenvurștii noștri din piept de pui, cei mai vânduți din piață și galaxie. E bine și așa.

    Oricum, suntem mai serioși decât părem, avem și niște cifre pentru tine. Meda Prod ’98 SA a apărut în 1998, în București, deci facem 20 si un pic de ani, suntem de-o seamă cu voi.

    Și am crescut până am ajuns pe a patra poziție în piață. Aici suntem azi.

    Avem 700 de angajați și depozite în București, Craiova, Arad, Turda și Bacău. Din 2008 fabrica s-a modernizat și astfel produce până la 40 tone de mezeluri/zi. Deținem certificările ISO 9001 și ISO 22.000 pentru calitate și siguranță alimentară. Suntem în majoritatea lanturilor de comert modern și în peste 3.000 de magazine din comerțul tradițional.

    Acum că ți-am zis despre noi îți zicem și ce asteptam de la tine. Cum și noi suntem o companie de “millennials”, tânără și cu atitudine, căutăm același spirit și la tine. Tânăr, dar responsabil, cu “gust” pentru calitate, spirit de echipă și chef de performanță.

    Cerinte

    - licentiat(a) in Contabilitate/ Economie/ Finante;
    - cunostinte avansate de limba engleza;
    - bune cunostinte de MS Excel, Word;
    - cunostinte de operare in SAP;
    - abilitati de organizare si orientare catre rezultate;
    - capacitate de a lucra in conditii de stres.

    Responsabilitati

    - participa la activitatea de achizitionare a elementelor necesare in procesul de productie, conform cerintelor primite din sistemul intern;
    - verifica corectitudinea datelor din comenzile de materiale;
    - inregistreaza in SAP facturile (comanda, lotuire, NIR, factura);
    - participa la rezolvarea anumitor probleme referitoare la discrepantele aparute intre facturile furnizorilor si datele din sistemul SAP;
    - participa la pregatirea comenzilor catre furnizori si la administrarea acestora, astfel incat sa fie indeplinite conditiile de livrare, cantitate, calitate si costuri impuse de procedurile interne si/sau cerintele clientilor;
    - analizeaza stocurile de materiale disponibile si recomanda achizitia de materiale;
    - tine legatura cu furnizorii pentru a colecta informatii referitoare la cantitatile disponibile, preturi, termeni si modalitati de livrare, etc.;
    - comunica direct cu superiorul in situatii de criza pentru a asigura necesarul de materiale in vederea respectării continuităţii procesului de producţie;
    - participara la crearea documentelor specifice Departamentului de Achizitii (Procedura, Norma Metodologica), crearea si completarea fisei de evaluare continua a furnizorilor, creare si actualizare baza de date furnizori;
    - participa la sedintele de audit intern si extern.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (23)