Marketplace Operational Support Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile eMAG active.


Vezi toate job-urile Marketplace Operational Support Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Import-Export active pe Hipo.ro

Angajator: eMAG
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Import-Export
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.12.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Grow Faster.

    We’re always looking for the ones truly passionate about their work. If you are amongst them, you can rest assured there is a place for you in eMAG. We grew very fast and we are determined to keep doing so. What brought us here is our desire for continuous evolution and practical results.

    At eMAG, a set of strong principles guide our daily work: we understand the client, we think like a successful entrepreneur, we make decisions supported by data, we assess the impact of our projects, we act responsibly, we support each other and we grow with the business. They define us and help us become the favorite shopping destination for our clients.

    Almost 6000 people are working now in eMAG. We strongly believe in people development and therefore every year we invest more and more energy and resources to remain an organization that is constantly learning. We want to make sure that you’ll have the most talented colleagues, as well as the proper environment to grow and achieve great results, to become what you desire on a personal and professional level.

    Cerinte

    Știi că te potrivești dacă bifezi:

    • Experiența de minimum 6 luni pe o poziție similara reprezinta un avantaj;
    • Abilități de lucru în echipa, flexibilitate și atenție la detalii;
    • Inițiativă, proactivitate și capacitate de rezolvare a problemelor;
    • Orientare spre rezultate și competențe de planificare și prioritizare;
    • Capacitate excelentă de comunicare și relationare cu colegii;
    • Gandire analitică, structurată si o atitudine pozitivă;
    • Studii superioare finalizate;
    • Cunoștințe bune de limba engleză, vorbit și scris;
    • Cunoștințe foarte bune: Windows 10, MS Office minimum 2013 (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), Internet.

    Responsabilitati

    Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?

    • Te vei ocupa de centralizare si raportare pe diferite proiecte;
    • Vei realiza cereri de achizitie pentru plata facturilor aferente servicilor puse la dispozitie de parteneri si deconturi pentru deplasarile externe ale colegilor;
    • Crearea notificarilor si transmiterea acestora catre partenerii eMAG Marketplace;
    • Analizezi si acorzi comisioane pentru partenerii eMAG Marketplace;
    • Acorzi accesul in programul “Deschide Romania”;
    • Colaborezi cu alte departamente din Marketplace pentru solutionarea tuturor problemelor intampinate;
    • Vei realiza estimarile si vei raporta catre firmele de curierat, fisierele ce cuprind livrarile aferente conturilor eMAG Marketplace;
    • Te vei familiariza cu toate fluxurile si procesele eMAG Marketplace;

    Alte informatii

    De ce beneficii te bucuri la eMAG?
    Pachet salarial competitiv;
    Primești un buget flexibil pentru tichete de masă, turism intern, pensie privată, cursuri de limbi străine;
    Abonament medical la Medicover sau Medlife;
    Ai două coduri unice de reducere, prin care poți cumpăra produse vândute pe eMAG și Fashion Days la prețuri avantajoase;
    Primești discount-uri și la serviciile oferite de partenerii noștri – banking, telefonie, medicină dentară, wellness sau cafenele;
    Biblioteca Bookster: alegi ce vrei să citești, iar cărțile vin la birou în fiecare săptămână.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (383)