Customer Care with Italian 3400 lei NET

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Customer Care with Italian 3400 lei NET active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.07.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    In prezent avem posturi disponibile pentru vorbitori de italiana in cadrul unei multinationale.
    Mai exact, este vorba despre un rol de Junior Call Center în domeniul bancar.

    Rolul tau va fi acela de a asigura suportul activitatii legate de aparatura POS pentru clientii uneia dintre cele mai mari banci la nivel mondial.

    Ce este necesar sa ai?
    - diploma de Bacalaureat sau studii universitare absolvite;
    - competențe lingvistice avansate (italiana si spaniola la un nivel avansat);
    - disponibilitatea de a lucra in ture (L-D);
    - reprezinta avantaj experienta anterioara in Call Center/Customer Care
    - dorinta de a învata si un mindset pozitiv.

    Responsabilitati

    Activitatea este una tehnica, presupune configurari si setari/resetari diverse pe POS-uri;
    Verificarea erorilor POS-ului.
    Reprezinta avantaj experienta anterioara in Call Center

    Se asigura training platit!
    Programul este full time, se lucrează in ture, L-D
    Sediul companiei este in Pipera.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (330)