Asistent Achizitii
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Bergerat Monnoyeur active.Vezi toate job-urile Asistent Achizitii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro |
Angajator: | Bergerat Monnoyeur |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 18.02.2020 |
Remote work: | On-site |
Bergerat Monnoyeur, dealerul exclusiv al marcii Caterpillar®, asigura vanzarea, inchirierea, intretinerea si reparatiile pentru o gama completa de utilaje pentru constructii, cariere si balastiere, industrie, etc. Prezent atat in Romania cat si in Franta, Belgia, Polonia, Luxemburg si Algeria, Bergerat Monnoyeur ofera perspective multiple de evolutie in diferite domenii de activitate.
Sediul Bergerat Monnoyeur Romania se afla la Mogosoaia (in apropiere de Bucuresti), insa activitatea noastra se intinde pe intreg teritoriul tarii. Astfel, aproape jumatate din personalul nostru isi desfasoara activitatea in afara sediului central: responsabili comerciali, mecanici, personal administrativ.
Bergerat Monnoyeur dezvolta o politica sociala fondata pe valori umaniste si pe preocuparea constanta pentru performanta si modernitate. Profesionistii pasionati de domeniul tehnic gasesc aici posibilitati importante de evolutie profesionala ca recunoastere a angajamentului si motivatiei lor.
Studii medii
Cunostinte si experienta de minim 2 ani pe un post similar
Cunostinte bune tehnice
Cunostinte de operare MS Windows si MS Office
Cunostinte solide de limba engleza
Competente:
Buna capacitate organizatorica
Capacitate de lucru cu termene limita stranse
Buna capacitate de comunicare
Profil:
Seriozitate, dinamism, atentie la detalii
Perseverenta in indeplinirea obiectivelor
Spirit practic si organizat
Solicita oferte pentru materiale la furnizori: piese, consumabile, furnituri diverse, echipament de lucru, scule
Analizeaza oferte comparative in termeni de calitate si pret. Negociaza preturile si conditiile cu furnizorii selectati
Solicita oferte pentru transport, le analizeaza si negociaza ofertele si conditiile
Asigura comanda de materiale stocabile si nestocabile la furnizorii agreati/selectati
Urmareste derularea comenzilor de la plasare pana la receptie. Tine legatura cu furnizorii
Informeaza Responsabilul de Stoc despre statutul livrarii materialelor: data livrarii (in concordanta cu necesitatile departamentului si ale clientilor)
Introduce comenzile in sistemul electronic
Creaza articole in sistemul electronic.
Introduce in sistem, in dosarul de interventie, costul de transport intern.
La cerere, inlocuieste: Responsabilul Stoc, Asistent Facturare, Magaziner.
Participa la reuniunile departamentului
Ce iti oferim?
Șansa de a lucra într-o echipă de profesioniști, alături de care vei crește
Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță, prime de fidelitate în funcție de vechime, acces la o gama variată de formări
Beneficii diverse, de la pachete de asigurări, până la zile de concediu în funcție de vechime
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Asistent Achizitii (Materiale de Constructii) Aplica fara CV | |
Asistent Achizitii - Hibrid Hybrid | |
Asistent Achizitii Non-Food Hybrid | |
Vezi job-uri similare (23) |
Raporteaza eroarea la