IT Helpdesk - entry level

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile IT Helpdesk - entry level active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.02.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.

    We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.

    Cerinte

    Experienţă în operare şi administrare sisteme de operare Windows, Linux
    Cunoştinţe de configurare rutere şi echipament reţea
    Cunoaşterea protocoalelor TCP/IP
    Înţelegere generală a sistemului de funcţionare, ambient reţea, platformă hardware şi/sau domeniu de aplicaţie
    Cunoştinţe practice de software Office (Word, Excel)
    Cunoştinţe de hardware (componente, periferice)
    Experienţă în configurarea şi securitatea poştei electronice
    Posibilitatea de a explica efectiv noţiuni tehnice de IT şi de a răspunde întrebărilor divereselor grupuri de clienţi interni
    Cunoştinţe de verificare şi validare sisteme
    Posibilitatea de a citi şi interpreta documente ca manuale de instalare, materiale despre computere şi pe cele de referinţă
    Orientare spre client
    Lucru în echipă

    Responsabilitati

    Implementează şi oferă consultanţă pentru echipamente desktop, echipamente de tip POS, printere si reţele de comunicaţii, în vederea sprijinirii tuturor activităţilor companiei.
    Se constituie în nivel 2 de suport
    Rezolvă efectiv incidentele/problemele echipamentelor şi reţelei IT; după ce le soluţionează, redactează documentaţia corespunzător
    Administrează şi actualizează resursele locale
    Redactează prognoze de uz local pentru consumabile şi piese de schimb, apoi le prezintă responsabilului

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    3200 RON NET / luna
    BUCURESTI, Ilfov,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (439)