Administrator HelpDesk

Angajator: BRD - Groupe Société Générale
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.11.2019
    Scurta descriere a companiei

    BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

    Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt:
    - jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem.
    - inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor.
    - adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate.
    - profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

    Pe scurt:

    - 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa.
    - 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

    Cerinte

    • Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare
    • Engleza : nivel mediu (citit, scris, vorbit)
    • Franceza : avantaj
    • Cunostinte solide PC – MS Office
    • Orientare catre client
    • Empatie in relationarea cu clientii interni si externi
    • Atitudine pozitiva
    • Proactivitate si comunicare eficienta

    Responsabilitati

    Domeniu de activitate: bancasurance, clienti corporate
    1. Ofera suport colegilor din banca in procesul de pre-vanzare, vanzare, subscriere, post vanzare si comunicare cu clientii corporate
    2. Preia si identifica solicitarile venite din retea; raspunde intrebarilor cu privire la: oferte, caracteristicile produselor si procese
    3. Pregateste oferte pentru clientii corporate conform solicitarii venite de la colegii din banca
    4. Comunica cu clientii corporate pe subiecte legate de administrarea contractului
    5. Faciliteaza rezolvarea situatiilor adresate de catre reprezentantii companiilor comunicand eficient cu departamentele implicate
    6. Faciliteaza comunicarea intre furnizorii de servicii externalizate si colegii din banca
    7. Ofera suport departamentelor Back Office in comunicarea cu colegii din banca