CUSTOMER SUPPORT ADMINISTRATOR WITH ITALIAN
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Nidec Oradea active.Vezi toate job-urile CUSTOMER SUPPORT ADMINISTRATOR WITH ITALIAN active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Nidec Oradea |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 29.11.2019 |
Remote work: | On-site |
Together with us, you can build the future of technology. One vision, one Nidec.
Cerinte
- Cunoştinţe de limba italiană nivel avansat;
- Cunoştinţe de limba engleză nivel mediu/avansat;
- Studii universitare (domeniu tehnic sau afaceri);
- Cunoştinţe ale pachetului Microsoft, în special Excel;
- Experienţă de muncă în sisteme de business constitue avantaj.
- Se asigură că toate comenzile primite sunt procesate;
- Se asigură că toate comenzile primite sunt în conformitate cu procedurile companiei privind comerţul international, legal, financiar, calitate şi etică;
- Verifică condiţiile specifice, termenele de livrare, ambalare şi cereri speciale pentru toate comenzile primite;
- Comunică intern orice condiţii speciale şi verifică disponibilitatea produselor pe stoc astfel încât comezile să fie livrate la timp;
- Înregistrează comenzi în sistem;
- Verifică actualitatea şi corectitudinea listei de preţuri;
- Întocmeşte notificări de comenzi şi le actualizează în sistem;
- Menţine constant comunicarea cu fabricile şi urmăreşte îndeaproape termenele de livrare;
- Menţine constant comunicarea cu furnizorii şi urmăreşte termenele de livrare.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Agent Vanzari Solutii Digitale HoReCa_METRO Oradea Oradea, |
Raporteaza eroarea la