CUSTOMER SUPPORT ADMINISTRATOR WITH ITALIAN

Angajator: Nidec Oradea
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Oradea
  • Actualizat la: 13.11.2019
    Scurta descriere a companiei

    Together with us, you can build the future of technology. One vision, one Nidec.

    Cerinte

    - Cunoştinţe de limba italiană nivel avansat;
    - Cunoştinţe de limba engleză nivel mediu/avansat;
    - Studii universitare (domeniu tehnic sau afaceri);
    - Cunoştinţe ale pachetului Microsoft, în special Excel;
    - Experienţă de muncă în sisteme de business constitue avantaj.

    Responsabilitati

    - Se asigură că toate comenzile primite sunt procesate;
    - Se asigură că toate comenzile primite sunt în conformitate cu procedurile companiei privind comerţul international, legal, financiar, calitate şi etică;
    - Verifică condiţiile specifice, termenele de livrare, ambalare şi cereri speciale pentru toate comenzile primite;
    - Comunică intern orice condiţii speciale şi verifică disponibilitatea produselor pe stoc astfel încât comezile să fie livrate la timp;
    - Înregistrează comenzi în sistem;
    - Verifică actualitatea şi corectitudinea listei de preţuri;
    - Întocmeşte notificări de comenzi şi le actualizează în sistem;
    - Menţine constant comunicarea cu fabricile şi urmăreşte îndeaproape termenele de livrare;
    - Menţine constant comunicarea cu furnizorii şi urmăreşte termenele de livrare.