Specialist Contact Center - Bucuresti

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.12.2019

    Pentru acest rol ai nevoie de:

    • Cunosterea limbii romane la un nivel avansat;
    • Bune abilitati de comunicare orala si scrisa;
    • Orientare catre client si capacitatea de a gasi rapid solutii;
    • Capacitate de concentrare si de ascultare activa;
    • Abilitati de operare PC (cunoașterea pachetului MS Office constituie un avantaj);
    • Experienta anterioara intr-un call center sau in activitai similare constituie un avantaj.

    Alatura-te echipei BCR și te vei ocupa de:
    • Oferirea de suport si indrumare, prin telefon, pentru clientii existenti si potentiali, in concordanta cu gama de produse disponibile;
    • Verificarea corectitudinii datelor de identificare ale clientilor cuprinse in documentele contractuale aferente produselor/ serviciilor BCR si Subsidiare;
    • Gestionarea apelurilor primate de la clientilor BCR sau de la potentialii si inregistrarea acestora in sistem;
    • Gestionarea documentelor primite de la clienti in vederea finalizarii procesului de vanzare;
    • Participarea la atingerea obiectivelor echipei, prin indeplinirea obiectivelor individuale.

    Alatru de noi, pe langa salariu competitiv si pachet de beneficii atractiv, vei gasi:
    • Oportunitatea de a te devolta intr-una din cele mai importante institutii bancare din Europa Centrala si de Est;
    • Sansa de a lucra cu specialisti de top in proiecte complexe;
    • Training specializat pe intreg parcursul drumului tau in BCR;

    Programul tau de lucru va fi unul in ture.