Specialist Contact Center - Bucuresti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Specialist Contact Center - Bucuresti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.12.2019

    Pentru acest rol ai nevoie de:

    • Cunosterea limbii romane la un nivel avansat;
    • Bune abilitati de comunicare orala si scrisa;
    • Orientare catre client si capacitatea de a gasi rapid solutii;
    • Capacitate de concentrare si de ascultare activa;
    • Abilitati de operare PC (cunoașterea pachetului MS Office constituie un avantaj);
    • Experienta anterioara intr-un call center sau in activitai similare constituie un avantaj.

    Alatura-te echipei BCR și te vei ocupa de:
    • Oferirea de suport si indrumare, prin telefon, pentru clientii existenti si potentiali, in concordanta cu gama de produse disponibile;
    • Verificarea corectitudinii datelor de identificare ale clientilor cuprinse in documentele contractuale aferente produselor/ serviciilor BCR si Subsidiare;
    • Gestionarea apelurilor primate de la clientilor BCR sau de la potentialii si inregistrarea acestora in sistem;
    • Gestionarea documentelor primite de la clienti in vederea finalizarii procesului de vanzare;
    • Participarea la atingerea obiectivelor echipei, prin indeplinirea obiectivelor individuale.

    Alatru de noi, pe langa salariu competitiv si pachet de beneficii atractiv, vei gasi:
    • Oportunitatea de a te devolta intr-una din cele mai importante institutii bancare din Europa Centrala si de Est;
    • Sansa de a lucra cu specialisti de top in proiecte complexe;
    • Training specializat pe intreg parcursul drumului tau in BCR;

    Programul tau de lucru va fi unul in ture.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>