Back-office compensatii si despagubiri

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Sameday Courier active.


Vezi toate job-urile Back-office compensatii si despagubiri active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: Sameday Courier
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Controlul calitatii
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.01.2020
    Scurta descriere a companiei

    Am intrat pe piața de curierat din România de peste 12 ani și oferim servicii standardizate și specifice la nivel national.
    Pentru că ne tratăm clienții cu același respect cu care ne-am dori să fim tratați, cerințele lor și timpii de livrare sunt mereu o prioritate pentru noi. Desi in prezent, raportat la termenul de livrare realizat, ne situam in media superioara a pietei de curierat romanesti, pentru anul 2020 ne-am propus sa depasim standardele vest-europene si sa obtinem cel mai bun procent de livrare ‘’on time’, din piata.
    Avem planuri ambițioase care vor viza dezvoltarea accelerată a rețelei și, pentru că ne dorim să fim mereu cu un pas înainte, investim masiv în tehnologie pentru a construi un model de business foarte ușor adaptabil la condițiile pieței și pentru a răspunde rapid nevoilor clienților noștri.

    Cerinte

    • Bune abilitati de exprimare (scris si vorbit);
    • Capacitate de rationament logic;
    • Asumarea responsabilitatiilor in rezolvarea sarcinilor de lucru;
    • Capacitatea de a sintetiza si structura informatii privitoare la solicitarile de despagubire;
    • Capacitate de evaluare a unei reclamatii (ex colet deteriorat);
    • Putere de negociere si convingere;
    • Cunoaşterea şi utilizarea sistemului de operare Microsoft Office;
    • Punctualitate;
    • Seriozitate si determinare;
    • Rezistenta la stres si volum crescut de activitate in perioade de varf ale activitatii;
    • Experienta in cadrul unor pozitii similare reprezinta un real avantaj, (despagubiri si reclamatii).

    Responsabilitati

    • Raspunde si prioritizeaza solicitarile de despagubire;
    • Verifica cauzele care au condus la deterioarea coletelor;
    • Decide imputarea costurilor catre parteneri si inregistreaza facturile de despagubire emise de contabilitate;
    • Se implica in procesul de negociere a costului de despagubire;
    • Interactioneaza cu departamente ( comercial, financiar, operational);
    • Participa la sedintele de echipa si de departament;
    • Participa activ la proiectele in curs de desfasurare;
    • Propune idei de imbunatatire a fluxului de lucru si a echipei;
    • Verificarea si actualizarea statusurilor de despagubire in softul intern.