Back-office compensatii si despagubiri

Angajator: Sameday Courier
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Controlul calitatii
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.11.2019
    Scurta descriere a companiei

    Am intrat pe piața de curierat din România de peste 10 ani și oferim servicii standardizate și specifice.
    Pentru că ne tratăm clienții cu același respect cu care ne-am dori să fim tratați, cerințele lor și timpii de livrare sunt mereu o prioritate pentru noi. In prezent, avem un procent bun de livrare „on time”, suntem in media superioara a pietei de curierat romanesti. Pentru 2019, ne propunem sa realizam ceea ce pana acum parea imposibil in piata de curierat, mai exact ca din fiecare 100 de trimiteri, 99 sa le livram la timp.

    Cerinte

    • Bune abilitati de exprimare (scris si vorbit);
    • Capacitate de rationament logic;
    • Asumarea responsabilitatiilor in rezolvarea sarcinilor de lucru;
    • Capacitatea de a sintetiza si structura informatii privitoare la solicitarile de despagubire;
    • Capacitate de evaluare a unei reclamatii (ex colet deteriorat);
    • Putere de negociere si convingere;
    • Cunoaşterea şi utilizarea sistemului de operare Microsoft Office;
    • Punctualitate;
    • Seriozitate si determinare;
    • Rezistenta la stres si volum crescut de activitate in perioade de varf ale activitatii;
    • Experienta in cadrul unor pozitii similare reprezinta un real avantaj, (despagubiri si reclamatii).

    Responsabilitati

    • Raspunde si prioritizeaza solicitarile de despagubire;
    • Verifica cauzele care au condus la deterioarea coletelor;
    • Decide imputarea costurilor catre parteneri si inregistreaza facturile de despagubire emise de contabilitate;
    • Se implica in procesul de negociere a costului de despagubire;
    • Interactioneaza cu departamente ( comercial, financiar, operational);
    • Participa la sedintele de echipa si de departament;
    • Participa activ la proiectele in curs de desfasurare;
    • Propune idei de imbunatatire a fluxului de lucru si a echipei;
    • Verificarea si actualizarea statusurilor de despagubire in softul intern.