Retail Credit Relationship Manager - Botosani

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Alpha Bank active.


Vezi toate job-urile Retail Credit Relationship Manager - Botosani active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: Alpha Bank
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Botosani
  • Actualizat la: 29.11.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ALPHA BANK ROMANIA is part of the largest Greek financial group, Alpha Bank Group, with more than 140 years experience in banking sector. The first foreign bank to come to Romania after 1990, ALPHA BANK ROMANIA provides the whole range of products and services to the consumer market segment as well as complex banking solutions to the business and corporate customers.The applicants will have the great opportunity to join an important organization whose values are: innovation, honesty, flexibility, intelligence and reliability.

    Cerinte

    Studii superioare;
    Experienta bancara - de preferat - in activitatea de promovare produse, creditare/ analiza financiara raportata la segmentul persoane fizice/ juridice;
    Limba engleza (scris si conversational);
    MS Office;
    Orientare catre clienti;
    Foarte bune abilitati de negociere si vanzare;
    Motivat, proactiv, strategic, orientat spre rezultat;

    Excelente abilitati de comunicare si relationare interpersonala;
    Un certificat de pregatire profesionala (initiala si/sau continua) in domeniul distributiei de asigurari reprezinta un avantaj.

    Responsabilitati

    Atributii principale:

    Initiaza, mentine si dezvolta relatiile cu clientii existenti si potentiali din segmentul Retail;
    Contribuie la realizarea obiectivelor de vanzari, urmarind maximizarea profitabilitatii pe segmentele de clienti, alocate;
    Monitorizeaza calitativ si cantitativ portofoliul de produse pentru clienti;
    Permanent la curent cu evolutia pietelor bancare si financiare, precum si cu oferta concurentei;
    Identifica noi oportunitati de dezvoltare produse/servicii;
    Realizeaza rapoarte periodice.