Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Specialist salarizare
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Studio Moderna active.Vezi toate job-urile Specialist salarizare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Studio Moderna |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 12.01.2020 |
Remote work: | On-site |
STUDIO MODERNA is the leading omni-channel e-commerce and direct to consumer platform in Central and Eastern Europe, with vertically-integrated network reaching more than 300 million consumers across 20 countries, with headquarters in Slovenia and over 6000 employees across the globe and 310+ retail stores across CE Europe. Our well-known, trusted and enjoyable international brands are present all around the world: Dormeo, Delimano, Walkmaxx, Top Shop, LiveActive, Wellneo, Rovus, Kosmodisk.
We believe that our people are our greatest strength. We are successful in what we do because we hire, develop and empower smart people who have the passion to make a significant contribution to our business.
We believe in helping our people reach their full potential. That is why continuous learning, new skill development and real time feedback are increasingly integral to our culture.
Great brands, clear vision, amazing people...
For more information about our company, please visit the websites www.studio-moderna.com and www.dormeo.ro.
Studii superioare finalizate
Experiență de minim 2 ani într-o poziție similară
Cunoştinţe limba engleză - nivel mediu
Operare MS Office (Word, Excel, Power Point)
Cunoștințe de operare intr-un soft de salarizare constituie avantaj
Atestat Inspector resurse umane
Cunoștințe solide de legislația muncii
Abilități de lucru in echipă
Abilitati numerice si atentie la detalii
Abilități organizatorice şi de comunicare
Implicare si responsabilitate
Pregăteşte şi introduce în sistemul informatic datele necesare calculului salarial
Verifică corectitudinea datelor înscrise în pontaj
Administrează concediile medicale, concediile de odihnă, alte drepturi de natură salarială etc
Asigură evidenţa cardurilor de masă, introducerea în sistem, comanda si distribuirea lor
Eliberează adeverinţele solicitate de angajaţi, conform legii
Asigură relaţia cu autorităţile statului: ITM, AJOFM, Administraţia Financiară
Operează şi prelucrează în baza de date informaţii legate de personal; intocmeste fisierele de plati, si realizeaza rapoarte conform solicitarilor.
Intocmeste documentele specifice departamentului HR (contracte de muncă, acte aditionale, decizii de încetare, fisa postului, dosarul de personal etc)
Inregistrareaza contractul individual de munca, decizia de incetare a contractului individual de munca sau orice alte modificari ale contractului individual de munca al angajatilor (acte aditionale) in Registrul General Unic de Evidenta al Salariatilor, cu respectarea termenelor legale;
Intocmeste rapoarte si situatii de personal, la solicitarea superiorului direct.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Specialist salarizare BUCURESTI, | |
Specialist Salarizare / Payroll Hybrid | |
HR Specialist - Salarizare BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (75) |
Raporteaza eroarea la