Specialist salarizare

Angajator: Studio Moderna
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.11.2019
    Scurta descriere a companiei

    STUDIO MODERNA is the leading omni-channel e-commerce and direct to consumer platform in Central and Eastern Europe, with vertically-integrated network reaching more than 300 million consumers across 20 countries, with headquarters in Slovenia and over 6000 employees across the globe and 310+ retail stores across CE Europe. Our well-known, trusted and enjoyable international brands are present all around the world: Dormeo, Delimano, Walkmaxx, Top Shop, LiveActive, Wellneo, Rovus, Kosmodisk.

    We believe that our people are our greatest strength. We are successful in what we do because we hire, develop and empower smart people who have the passion to make a significant contribution to our business.

    We believe in helping our people reach their full potential. That is why continuous learning, new skill development and real time feedback are increasingly integral to our culture.


    Great brands, clear vision, amazing people...

    For more information about our company, please visit the websites www.studio-moderna.com and www.dormeo.ro.

    Cerinte

    Studii superioare finalizate
    Experiență de minim 2 ani într-o poziție similară
    Cunoştinţe limba engleză - nivel mediu
    Operare MS Office (Word, Excel, Power Point)
    Cunoștințe de operare intr-un soft de salarizare constituie avantaj
    Atestat Inspector resurse umane
    Cunoștințe solide de legislația muncii
    Abilități de lucru in echipă
    Abilitati numerice si atentie la detalii
    Abilități organizatorice şi de comunicare
    Implicare si responsabilitate

    Responsabilitati

    Pregăteşte şi introduce în sistemul informatic datele necesare calculului salarial
    Verifică corectitudinea datelor înscrise în pontaj
    Administrează concediile medicale, concediile de odihnă, alte drepturi de natură salarială etc
    Asigură evidenţa cardurilor de masă, introducerea în sistem, comanda si distribuirea lor
    Eliberează adeverinţele solicitate de angajaţi, conform legii
    Asigură relaţia cu autorităţile statului: ITM, AJOFM, Administraţia Financiară
    Operează şi prelucrează în baza de date informaţii legate de personal; intocmeste fisierele de plati, si realizeaza rapoarte conform solicitarilor.
    Intocmeste documentele specifice departamentului HR (contracte de muncă, acte aditionale, decizii de încetare, fisa postului, dosarul de personal etc)
    Inregistrareaza contractul individual de munca, decizia de incetare a contractului individual de munca sau orice alte modificari ale contractului individual de munca al angajatilor (acte aditionale) in Registrul General Unic de Evidenta al Salariatilor, cu respectarea termenelor legale;
    Intocmeste rapoarte si situatii de personal, la solicitarea superiorului direct.