Corespondent Service

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Bergerat Monnoyeur active.


Vezi toate job-urile Corespondent Service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Bergerat Monnoyeur
Domeniu:
  • Constructii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 21.10.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Bergerat Monnoyeur, dealerul exclusiv al marcii Caterpillar®, asigura vanzarea, inchirierea, intretinerea si reparatiile pentru o gama completa de utilaje pentru constructii, cariere si balastiere, industrie, etc. Prezent atat in Romania cat si in Franta, Belgia, Polonia, Luxemburg si Algeria, Bergerat Monnoyeur ofera perspective multiple de evolutie in diferite domenii de activitate.
    Sediul Bergerat Monnoyeur Romania se afla la Mogosoaia (in apropiere de Bucuresti), insa activitatea noastra se intinde pe intreg teritoriul tarii. Astfel, aproape jumatate din personalul nostru isi desfasoara activitatea in afara sediului central: responsabili comerciali, mecanici, personal administrativ.
    Bergerat Monnoyeur dezvolta o politica sociala fondata pe valori umaniste si pe preocuparea constanta pentru performanta si modernitate. Profesionistii pasionati de domeniul tehnic gasesc aici posibilitati importante de evolutie profesionala ca recunoastere a angajamentului si motivatiei lor.


    Cerinte

    Studii medii sau colegiu tehnic (de preferință în domeniul mecanic sau electric).
    Experiență 1 - 3 ani în domeniul utilajelor de construcții, industriale sau agricole/autovehicule.
    Bune cunoștințe de operare PC (MS Office, sisteme de gestiune informatică a datelor).
    Bune cunoștințe tehnice.
    Cunoștințe medii de limba engleză.
    Abilități de comunicare și relaționare.
    Buna capacitate organizatorică.

    PROFIL CANDIDAT

    Spirit comercial.
    Adaptabilitate, corectitudine, seriozitate.
    Atenție la detalii, persoană ordonată, metodică, riguroasă.

    Responsabilitati

    Administrează relația cu clienții departamentului service prin contact direct sau corespondență.
    Răspunde la cererile de oferte de piese de schimb și/ sau de reparații, primite de la clienți sau de la reprezentantul tehnic din teren.
    Primește și procesează informatic în sistemul de gestiune ordinele de misiune ale Tehnicienilor.
    Înștiințează clienții referitor la condițiile financiare și organizatorice ale operațiunilor de service.
    Întocmește, pe baza informațiilor primite de la tehnicieni, devizele de lucrări (atelier și intervenții exterioare) și ofertele de piese de schimb și le transmite către beneficiari.
    Lansează comenzile de piese de schimb în sistemul de gestiune și le urmărește până la finalizare.
    Emite facturile de avans și facturile finale.
    Gestionează în sistemul informatic orele de manoperă alocate pentru tehnicieni.
    Transmite scrisorile de reclamații din partea clienților către departamentul Service.
    Primește și verifică facturile de la furnizori și le transmite către Responsabilul de service pentru validare.

    Alte informatii

    Ce iti oferim?

    Șansa de a lucra într-o echipă de profesioniști, alături de care vei crește.
    Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță, prime de fidelitate în funcție de vechime, acces la o gama variată de formări.
    Beneficii diverse, de la pachete de asigurări, până la zile de concediu în funcție de vechime.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Cluj Napoca,

    Cluj Napoca,

    Remote