Asistent Resurse Umane - limba germană

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile dm drogerie markt active.


Vezi toate job-urile Asistent Resurse Umane - limba germană active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: dm drogerie markt
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 22.04.2020
    Scurta descriere a companiei

    La dm acţionăm ca un colectiv în comunitate

    dm drogerie markt sprijină şi încurajează dezvoltarea continuă a angajaţilor, atât pe plan profesional, cât şi pe cel personal.

    În centrul tuturor activităţilor noastre este omul. Combinarea muncii cu învăţarea este un principiu general în activitatea companiei.

    Provocarea noastră permanentă este modelarea unei organizaţii prin care să înnobilăm cerinţele clienţilor noştri și să oferim oamenilor cu care colaborăm posibilităţi de dezvoltare continuă.

    Organizăm Workshop-uri și școlarizări atât în țară, cât și în străinătate care dau posibilitatea creșterii și dezvoltării personale, cât și profesionale.

    Printre altele, dorim să oferim angajaţilor posibilitatea:

    de a învăţa unii de la alţii;
    de a se cunoaşte reciproc;
    de a recunoaşte individualitatea celuilalt.
    Fiind într-o continuă expansiune, avem periodic poziții disponibile în unul din departamentele noastre:

    Vânzări;
    Expansiune;
    Marketing și Achiziții;
    Logistică;
    Controlling și Financiar;
    IT;
    Administrare și Dezvoltare Personal.

    Cerinte

    • Studii superioare
    • Experienţă în domeniu resurselor umane
    • Experienta anterioara in prelucrarea si calcularea salariilor
    • Cunoştinţe de limba germana la nivel mediu (scris, vorbit)
    • Cunoştinţe operare calculator (Pachet MS Office)
    • Cunoştinţe de legislaţia muncii - (atestat inspector resurse umane constituie un avantaj)
    • Excelente abilităţi de comunicare
    • Persoană dinamică, organizată, atentă la detalii, orientată spre rezultat

    Responsabilitati

    • Oferă suport de specialitate personalului angajat
    • Întocmeşte rapoarte specifice activităţii de HR
    • Păstrează legătura cu reprezentanţii firmei externe de salarizare şi HR
    • Administrează sistemul de recrutare in cadrul companiei
    • Comunică cu autoritaţile si consultanţii externi in vederea respectării prevederilor legale
    • Lucrează la actualizarea permanentă a procedurilor interne ale companiei
    • Întocmeşte contracte individuale de muncă, acte adiţionale, decizii de desfacere a contractelor individuale de muncă, conform prevederilor legale
    • Întocmeşte diferite adeverinţe solicitate de angajaţi
    • Gestionează concediile de odihnă şi evidenţele specifice administrării de personal
    • Verifică corectitudinea pontajelor primite de la sediu, depozit şi filiale

    Alte informatii

    Oferim:
    • Munca într-o echipă dinamică
    • Dezvoltare profesională și personală
    • Un post sigur, într-o companie prezentă în mai multe tări europene
    • Pachet salarial motivant
    • Bonuri de masă
    • Asigurare medicală privată