BCB Specialist (Farmacist cu lb. Franceza)

Angajator: Cegedim Service Center
Domeniu:
  • Farmacie - Medicina
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.02.2020
    Scurta descriere a companiei

    Avand deja o prezenta importanta pe piața locala romaneasca (Cegedim Rx & Cegedim Customer Information) și constient de potentialul de talente din domeniile IT din Romania, grupul Cegedim a ales orasul Bucuresti pentru a-si crea noul centru de servicii.

    Compania Cegedim Service Center este situata in zona de afaceri a cartierului Pipera (caldirea Globalworth Plaza), foarte aproape de stația de metrou Aurel Vlaicu.

    Dupa 2 ani de activitate, deja peste 200 de angajați (septembrie 2019) au ales să ni se alăture și să construiască împreună un centru de excelență operațională, precum și un mediu de lucru plăcut si plin de oportunități.

    Continuăm să creștem și căutăm profesioniști francofoni dinamici, care sa faca una dintre meseriile urmatoare: Consilier hotline, Suport helpdesk, Specialist payroll, Specialist administrativ HR, Consultant HRIS.

    Anul 2020 aduce noi proiecte si ne propunem sa ajungem la 300 de colegi cu care sa impartasim aceleasi valori.

    Cerinte

    • Minim 2 ani experienţă în farmacie sau in lucrul cu baze de date medicale/farmaceutice
    • Experiența anterioară pe o poziție similară constituie un avantaj
    • Bune abilităţi de comunicare în limba franceză- nivel mediu (interactiune cu colegi din Franta/Belgia)
    • Rigurozitate si implicare
    • Integritate;
    • Atenţie la detalii si perseverenta
    • Abilități de organizare și comunicare
    • Flexibilitate si capacitatea de învăţare
    • Iniţiativă (proactivitate) si asertivitate

    Responsabilitati

    • Introduce in sistem date noi (cu specific medical) si le actualizeaza pe cele existente
    • Proceseaza zilnic toate actualizarile si modificarile in baza de date din Franta si Belgia
    • Verifica acuratetea datelor din sistem
    • Imbunatateste calitatea bazei de date folosind proceduri de verificare si validare
    • Realizeaza operatiuni de “match & merge” (cautare corespondent)