Economist - Contabil

Angajator: Contexpert
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.11.2019
    Scurta descriere a companiei

    Membra a HLB International, Contexpert este o companie de top din Romania care ofera inca din 1996, servicii de contabilitate, consultanta fiscala, audit, inventariere, salarizare si administrare de personal (locul 5 in topul companiilor de contabilitate din Bucuresti, potrivit CECCAR).

    Creata in 1969, HLB este o retea internationala dinamica de consultanta de business care serveste clienti din peste 130 de tari, cu peste 600 de birouri in lume, 1900 de parteneri si peste 17000 de profesionisti. Membrii HLB si-au construit o reputatie puternica in tarile lor si proiecteaza o identitate globala comuna, promovand expertiza locala cu performanta internationala.

    Contexpert s-a nascut in urma cu 19 ani dintr-o initiativa indrazneata si a devenit o afacere de succes prin dedicatia totala a managementului si a angajatilor sai. In prezent, Contexpert este o companie respectata in mediul de afaceri romanesc, avand un portofoliu de peste 300 de companii nationale si multinationale ce deruleaza afaceri cu cifre de piata semnificative.

    Serviciile de calitate si oamenii sunt cele mai importante resurse pentru companie. S-a investit in ei si s-a creat o structura flexibila de promovare, in care fiecare isi poate gasi calea spre dezvoltarea profesionala. Managementul companiei a ales sa puna pret pe delegarea responsabilitatilor si cresterea continua bazata pe evolutia si specializarea echipei. Drept urmare, fiecare membru din echipa este incurajat sa devina din ce in ce mai bun in ceea ce face si sa reprezinta o sursa de inspiratie pentru cei aflati la inceput de cariera.

    Cerinte

    Pentru clientul nostru, o companie romaneasca ce isi desfasoara activitatea in domeniul comertului, suntem in cautarea unei persoane dornice sa lucreze si sa se dezvolte intr-un mediu de lucru prietenos si intr-o echipa unita, ce va ocupa pozitia deconomist-Contabil.

    Cerinte:

    - studii superioare economice de preferat cu specializare in Finante-Contabilitate;
    - minim 2 an experienta pe atributii similare;
    - nivel adecvat de cunoastere a normelor contabile romanesti;
    - nivel avansatde cunoastere a pachetului Microsoft Office (Excel, Word);
    - nivel adecvat de cunoastere a diferitelor sisteme informatice de contabilitate, de preferat MENTOR;
    - responsabilitate, simt analitic, organizatoric, integritate si loialitate;
    - atitudine proactiva, orientare spre rezultat;
    - spirit de echipa;
    - pasiune pentru analiza financiara si contabilitate;
    - abilitati de comunicare

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    - asigura inregistrarea tranzactiilor conform prevederilor contabile si fiscale in domeniu si procedurilor interne ale companiei verificand corectitudinea sumelor facturate
    - redacteaza periodic si transmite in organizatie, raportul de clienti neincasati prelucrand in acest scop raportul din sistemul informatic Mentor conform aplicatiei interne Excel, verificand corectitudinea limitelor de credit oferite de compania de asigurare creante
    -are rolul de user in platforma de asigurare creante cu care colaboreaza compania solicitand si actualizand ori de cate ori se solicita si e necesar limitele de credit pentru clientii asigurabili conform procedurilor interne si solicitarilor managementului
    - redactarea trimestriala a declaratiei cu privire la clientii asigurati
    - inregistreaza zilnic cu precadere achizitiile interne si externe de diverse materiale consumabile
    - verifica respectarea conditiilor contractuale de acordare a reducerilor comercialein autofacturile/facturile descarcate de pe portaluri primite/emise de/catre clienti
    - inregistreaza si verifica estimarile lunare de cheltuieli general-administrative si cele provenite din scadentarele de cheltuieli anticipateu respectarea principiului contabilitatii de angajamente
    - inregistreaza si verifica estimarile lunare de cheltuieli general-administrative si cele provenite din scadentarele de cheltuieli anticipateu respectarea principiului contabilitatii de angajamente
    - intocmeste cu supervizarea Contabilului Sef daca este necesar, raportarile statistice, inclusiv catre BNR;
    - asigura evidenta cererilor de concediu in formatele interne ale companiei si completarea pontajelor lunare in vederea efectuarii calculul salarial externalizat;
    - introduce ocazional ori de cate ori este necesar platile bancare in vederea autorizarii saptamanale in aplicatiile bancare on-line in baza raportului de furnizori scadenti si taxe de plata conform procedurilor companiei;
    -emite si inregistreaza ocazional ori de cate ori este necesar borderoul de depunere al instrumentelor de incasare BO/CEC;
    - participa la procesele de inventariere ca membru activ in echipa, pregateste in acest scop listele de inventariere conform procedurii interne ale companiei, preia rezultatele numaratorilor de pe teren in format Excel;
    - acorda suport Contabilului Sef pentru intocmirea declaratiilor fiscale si nefiscale ale companiei (de ex. verificarea jurnalelor de vanzari si cumparari);
    - efectueaza la cerere, ocazional, deplasari la CASMB, ANAF, DITL, banci si alte institutii ale statului);

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Oportunitatea de dezvoltare/consolidare a unei cariere intr-o companie recunoscuta pe piata din 1994
    - Mediu de lucru prietenos
    - Pachet atractiv de servicii medicale
    - Decontarea transportului public
    - Tichete de masa
    - Locatia: zona Piata Domenii
    - Program de lucru: 09:00-17:30 cu ½ ora pauza de masa in intervalul 12:00-15:00