Specialist Financiar- Contabilitate

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Spearhead Systems active.


Vezi toate job-urile Specialist Financiar- Contabilitate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Spearhead Systems
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.11.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

    - Capacitate de organizare a timpului, a activităților și priorităților la locul de muncă;
    - Capacitatea foarte bună de comunicare și relationare cu restul departamentelor;
    - Personalitate energică, gndire pozitivă, amabilitate și eficiență;
    - Minime cunoștințe teoretice / practice de contabilitate primară;
    - Cunoștinte avansate de limba engleză: scris și vorbit;
    - Cunoștinte operare PC (Windows, Outlook, MAC, Microsoft Word și Excel, Internet);
    - Capacitatea de a stabili și realiza obiective
    - Capacitate de analiză și organizare
    - Seriozitate, profesionalism

    Responsabilitati

    1. ntocmirea rapoartelor de activitate lunară către clienți, extrase din aplicația internă de ticketing, facturare și transmiterea facturilor
    2. Facturarea abonamentelor lunare
    3. Evidența contractelor de abonamente cu clienții
    4. Facturarea produselor si serviciilor vandute de departamentul de vanzari
    5. ntocmirea documentelor de contabilitate primara ale firmei:
    A. ntocmire dosar contabil: NIR,nregistrare documente, pregătire documente, extrase trezorerie, deconturi de cheltuieli, completare dispoziții de plata/ncasare, registru de casă, ordine de deplasare,
    B. ntocmire descărcare de gestiune
    6. Gestionarea relației cu băncile, trezoreria și organizațiile statului
    7. Actualizarea cashflow-lui: evidență plăti și ncasări,
    8. Evidență facturi nencasate și transmiterea de notificări de plată
    9. ntocmirea rapoartelor de analiză financiară solicitate de conducere (situație vnzări n lună,analiză venituri din produse principale, actualizare buget venituri și cheltuieli, forecasturi n funcție de proiectele n desfășurare)
    10. ntocmirea actelor adiționale de prelungire, reziliere, modificare abonamente clienți și furnizori (ocazional)
    11. Introducerea plăților n sistemul bancar și definirea beneficiarilor n sistemul online / efectuarea plăților către furnizorii interni și externi
    12. ntocmirea inventarului anual (decizii, confirmari de sold, fise de inventar)
    13. Alte sarcini de organizare solicitate de către conducere.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (111)