Expert licitatii publice

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EasyDO Digital Technologies active.


Vezi toate job-urile Expert licitatii publice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: EasyDO Digital Technologies
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Constanta
  • Pitesti
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 27.11.2019
    Scurta descriere a companiei

    EASYDO is a leading Technology Services company with + 70 consultants.
    The success of our strategy is based on 3 pillars, enabling us to position ourselves as Business partner Services & Solutions for our Clients:

    1. Services: Consulting, Applications & Infra Services, Managed Service
    2. Digitalization: EASYDO Software factory, Innovative Business Solutions, Enterprise Applications, Big Data, Artificial Intelligence
    3. Industrialization: Automation, Cybersecurity, Back Office BPO

    Consulting, Integration, Training, Support & Maintenance
    Our role is to make you succeed your projects!

    Cerinte

    - Experienta minim 2 ani in ofertare sau elaborarea documentatiilor de atribuire;
    - Cunostinte foarte bune privind legislatia si normele de aplicare in vigoare referitoare la achizitiile publice;
    - Cunostinte privind utilizarea Sistemului Electronic de Achizitii Publice (SEAP /SICAP)
    - Persoana organizata si foarte atenta la detalii capabila sa gestioneze proiectele.
    - Persoana responsabila, orientata spre rezultat, capabila sa lucreze in conditii de stres (termene limita).
    Constituie un plus:
    - Experienta si cunostinte in domeniul imobiliar;
    - Studii superioare in domeniul stiintelor juridice.

    Responsabilitati

    - identificarea anunturilor publicate pe website-urile oficiale (SEAP/SICAP);
    - studiaza anunturile si invitatiile de participare publicate de autoritatile contractante in SEAP/SICAP
    - participa la procedurile de achizitie publica in numele firmei intocmind documentatia specifica procedurii de achizitie si urmareste derularea acesteia pana la faza incheierii contractului;
    - formuleaza solicitari de clarificari, adrese, contestatii;
    - intocmeste ofertele de pret pentru procedurile de achizitie la care participa, precum si a celor solicitate in afara procedurilor publicate in SEAP/SICAP si le transmite catre clienti;
    - mentine legatura permanenta cu autoritatea contractanta si formuleaza prompt si in termen raspunsuri la solicitarea acesteia;
    - gestioneaza catalogul de produse al firmei postat pe SEAP/SICAP;