Coordonator comenzi magazin online produse cosmetice

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.10.2019
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    SPECIFICAŢIILE POSTULUI
    NIVEL DE STUDII: Superioare

    EXPERIENŢĂ:

    N MUNCĂ: 2 ani

    PE POST: 1 an experienţă pe post asemănător (constituie avantaj)

    CUNOŞTINŢE NECESARE:

    Limba engleză
    Cunoştinţe bune de operare PC (procesare text Word, calcul tabelar Excel, programe de prezentare PowerPoint, avantaj programe procesare grafică)
    Gestiune si raportare
    APTITUDINI ŞI DEPRINDERI NECESARE:

    Aptitudine generală de nvăţare
    Aptitudini de comunicare
    Respectarea instrucţiunilor orale şi scrise
    Acordare şi transmitere de informaţii
    Deprinderi de rezolvare a problemelor
    Deprinderi de gestionare a resurselor
    Dexteritate manuală
    Discriminare cromatică
    Percepţie tridimensională
    CERINŢE PENTRU EXERCITARE:

    Atenţie concentrată şi distributivă
    Echilibru emoţional
    Plăcerea pentru lucrul cu oamenii
    Rezistenţă la stres
    Adaptare la sarcini de lucru schimbătoare
    Uşurinţă, claritate şi coerenţă n exprimare
    Comportament adecvat (limbaj, vestimentaţie, reguli de politeţe)
    Trăsături pozitive de caracter
    CARACTERISTICI DE PERSONALITATE: Practicantul unei astfel de ocupaţii ar trebui să fie o persoană orientată spre acţiune, serioasă şi meticuloasă n realizarea sarcinilor;

    o persoană sociabilă, cu un nivel crescut de autonomie şi independenţă.

    Responsabilitati

    RESPONSABILITATI PRINCIPALE (şi sarcini aferente):
    Management de echipa:
    Coordonarea si motivarea echipei compusa din functiunile: Operatori facturare si Lucratori pick-up si ambalare
    Asigurarea suportului necesar pentru atingerea obiectivelor propuse.
    Administrarea personalului si recrutarea de noi membri
    Alcatuirea planului de activitate si comunicarea lui catre management-ul superior
    Analiza si propunerea pentru sistemul de salarizare si bonusare
    Asigura buna desfasurare a magazinului online:
    Raportare zilnica comenzi online vs.target: numar comenzi procesate, numar comenzi livrate, incasari, retururi
    Urmarirea targetului lunar
    Propunere de solutii pentru imbunatatire proces, atingere/depasire target lunar
    Intocmirea si transmiterea comenzilor catre depozit si catre parteneri
    Gestionarea livrarilor/retururilor
    Gestionarea stocului de produse
    Responsabila pentru verificarea si solutionarea comenzilor reclamate/sesizate de catre clienti sau de catre colegii din departamentul de marketing/comercial
    Asigurarea unei bune ordonari (asezare a produselor la raft) in depozitul online
    Asigurarea ca produsele sunt corect evidentiate la raft, pe categorie/sub-categorie
    Asigurarea unui stoc optim pentru produsele din depozitul online
    Coordonarea intregului proces logistic; de la plasare, pana la expediere si receptionare
    Centralizarea si solicitarea materialelor necesare pentru procesul logistic
    Responsabilitate pentru rezultatele muncii subordonaţilor
    Participa la inventarul magazinului online
    RESPONSABILITĂŢILE POSTULUI:
    Legat de activităţile specifice, răspunde de:

    Comunicare eficienta cu colegii, şefii şi clienţii
    Comunicarea permanentă ntre colegi pentru o colaborare ct mai bună.
    Executarea sarcinilor primite de la sef/adjunct.
    Prezenţa la cursurile furnizate.
    Orice neregulă trebuie raportată directorului de marketing.

    Alte informatii


    Va rugam sa trimiteti CV-ul la adresa de email: recrutare[]abchumancapital.ro