Customer Service Supervisor- ALD Automotive (perioada determinata 6 luni)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BRD - Groupe Société Générale active.


Vezi toate job-urile Customer Service Supervisor- ALD Automotive (perioada determinata 6 luni) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: BRD - Groupe Société Générale
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.11.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

    Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt:
    - jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem.
    - inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor.
    - adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate.
    - profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

    Pe scurt:

    - 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa.
    - 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

    Cerinte

    Studii superioare finalizate;
    Experienta profesionala in domeniu de cel putin 1 an;
    Cunostinte avansate de limba engleza reprezinta un avantaj;
    Capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii;
    Bune abilitati de organizare si prioritizare, rezistenta la stres;
    Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;
    Spirit de echipa;

    Responsabilitati

    Raspunde de preluarea apelurilor telefonice de la clienti sau furnizori, rezolvarea sau redistribuirea solicitarilor telefonice ale acestora
    Solutioneaza sau transmite spre rezolvare solicitarile preluate telefonic / in scris catre specialisti din alte departamente prin intermediul CRM V2.
    Inregistreaza in CRM V2 toate solicitarile primite de la clientii ALD Automotive, atat telefonic cat si pe e-mail si specifica motivul solicitarii.
    Se ocupa de gestionarea (editare, expediere) diverselor documente necesare clientilor/furnizorilor ALD Automotive
    Se ocupa de actualizarea bazei de date cu detaliile de contact ale clientilor in CRM;
    Asigura continuitatea activitatii Short term rental car atunci cand responsabilul de servici lipseste;
    La solicitarea superiorilor ierarhici, indeplineste ocazional si alte sarcini specifice activitatii entitatii in care isi desfasoara activitatea si care sunt prevazute de documentele normative ale Bancii, fara a i se schimba felul muncii.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI, Cluj Napoca,

    Vezi job-uri similare (363)