Junior Key Account Manager

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.10.2019
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Candidatul ideal:

    Studii superioare de Stiinte Economice
    Minim 1 an experienta in activitati similare
    Limba engleza nivel avansat;
    Cunostinte avansate de operare PC-MS Office, e-mail
    Permis conducere
    Initiativa si Determinare pentru atingerea tintei

    Responsabilitati

    Atributii si responsabilitati:

    Realizarea obiectivelor conform Planului pentru client (cifra de afaceri, profit, cote de piata, KPI, fundamente ale vanzarilor)
    Administreaza si dezvolta o relatie excelenta cu clientul cu scopul de a deveni furnizor principal (Preferred supplier);
    Planifica vanzari si cote de piata ( termen scurt, mediu si lung) pentru clienti la nivel de brand;
    Planifica programului de activitati;
    Creeaza planuri de cont specifice pentru clienti;
    Desfasoara cercetari pentru imbunatatirea eficientei: reduceri (de pret), KES, intrari/iesiri promotionale, costurile de productie, publicitate specifica de cont (W), comisioane, costuri de logistica si de personal ( bazate pe DAP);
    Participa la intalniri periodice cu persoanele decidente la clienti (buyer, marketing, logistica);
    Efectueaza vizite periodice in magazine, cauta potential si defineste pasii urmatori de actiune;
    Intocmeste analize Plan vs. Actual si propune actiuni corective la client;