Specialist managementul contractelor

Angajator: Enel Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Altele
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.10.2019
    Scurta descriere a companiei

    Enel Group operates in more than 30 countries all over the world and it enjoys the confidence of approximately 70,000 employees worldwide. Enel Group in Romania is one of the largest private investors in the energy industry, carrying on operations in the fields of electricity distribution, supply, generation from renewable energy sources and in the field of innovative digital energy solutions. The Group entered the Romanian market in 2005, and it provides services for 3 million clients. It has approximately 3,100 employees in Romania in all companies, and heir cooperation is based on the Open Power values: responsibility, innovation, trust and proactivity.

    It is an extraordinary opportunity to work in the energy field in this age of the energy transition, and together we have the chance to contribute in Romania to goals such as decarbonisation trough green energy, electrical mobility, energy efficiency, circular economy, innovation, digitalization, all these complying with the principle of creating shared value, together with the communities which we serve.

    Cerinte

    Ce cautam?

    Absolvent studii superioare: avantaj economice/tehnice (inginerie)
    Experienta in achizitii si urmarirea derularii contractelor
    Cunoasterea conceptului de gestionare a contractelor si legislatiei privind achizitiile
    Buna intelegere a impactulului financiar si a implicatiilor termenilor comerciali
    Cunostinte foarte bune de Excel si Access
    Bune abilitati de analiza si negociere
    Bune abilitati de comunicare si relationare
    Capacitate de analiza si orientare catre rezultate
    Atentie la detalii
    Proactivitate

    Responsabilitati

    Departament: Managementul Contractelor
    Contract: perioada nedeterminata
    Locatie: cladirea Day Tower (Unirii)

    Gestioneaza contractele de prestari servicii si produse alocate, pe toata perioada derularii acestora;
    Asigura consultanta si coordoneaza activitatea de pregatire a documentelor necesare desfasurarii procedurilor de achizitie si verifica respectarea termenelor prevazute de lege sau/si cele ageate interdepartamental;
    Se asigura ca achizitiile sunt efectuate in termenele agreate si conform SLA-urilor interne;
    Deruleaza procedurile de achizitii delegate respectand procesele si procedurile interne;
    Face parte din randul membrilor comisiilor de evaluare a ofertelor, coordoneaza analizarea si intocmirea de catre sau impreuna cu expertii tehnici desemnati, a rapoartelor tehnice, atunci cand este cazul;
    Se asigura de respectarea prevederilor contractuale fiind responsabil de verificarea serviciilor sau produselor in vederea facturarii lor de catre furnizor;
    Inregistreaza informatiile necesare evidentierii achizitiilor de servicii si produse, a contractelor si a costurilor in sistemul informatic SAP;
    Informeaza constant unitatile de business beneficiare despre toate detaliile referioare la contract si serviciile/produsele facturate;
    Monitorizeaza lunar evolutia contractelor de prestari servicii/produse atat din punct de vedere al valorii cat si al termenelor de valabilitate.

    Alte informatii

    Suna ca un job perfect? Avem chiar mai multe de oferit:

    Pachet salarial competitiv;
    Reduceri pentru servicii medicale;
    Zile libere in plus (Zi de naștere, Ziua energetică) + Zile de concediu suplimentar n funcție de vechimea n muncă;
    Rambursarea unei părți din biletul de vacanta;
    Oferte speciale pentru angajații noștri din partea colaboratorilor noștri;
    Oportunități de dezvoltare profesională reală;
    Mediu de lucru internațional și oportunități de călătorie;
    Programul de integrare ntr-o echipă profesională, tanară și dinamică.
    Ce ar mai trebui sa stii?

    Va informam ca toate aplicatiile primite vor fi tratate cu confidentialitate. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date Enel pentru o perioada nu mai mare de un an.
    Daca vrei sa afli mai mult despre modul in care Enel iti proceseaza datele tale referitoare la candidatura ta poti accesa sectiunea Legal de pe site-ul nostru sau sectiunea GDPR de pe acest website.

    Alegeți Enel dacă doriți să vă dezvoltați, să fiți valorificați, să inovați și să contribuiți la crearea unei valori comune cu comunitățile și cetățenii. Fie că este n Romnia sau n străinătate, lucrul pentru Enel este ntotdeauna o oportunitate.


    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Enel Romania. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Enel Romania >>