Junior Project Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Scoala de Valori active.


Vezi toate job-urile Junior Project Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Fundatii - Voluntariat - ONG active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management Trainee active pe Hipo.ro

Angajator: Scoala de Valori
Domeniu:
  • Educatie - Training
  • Fundatii - Voluntariat - ONG
  • Management Trainee
  • Tip job: project-based
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.11.2020
    Scurta descriere a companiei

    ȘCOALA DE VALORI este o organizație non-guvernamentală, non-profit, care îi îndrumă pe tineri să-și descopere valorile și să-și antreneze potențialul, astfel încât să-și dezvolte atitudini și comportamente prosociale și sa fie pregătiți pentru viitorul mereu în schimbare.

    De 10 ani deschidem drumuri în educa­ție, care au început să se intersecteze și să formeze un ecosistem orientat spre dezvoltarea tinerei generaț­ii.

    Misiunea noastră este de a călăuzi tinerii să învețe să devină creatorii propriilor lor vieți.

    Cerinte

    Student sau absolvent de studii superioare;
    Activitate de voluntariat în organizarea evenimentelor; managementul proiectelor sau în domeniul comunicării și promovării proiectelor;
    Experiența in managementul proiectelor educaționale din sectorul ONG reprezintă un avantaj;
    Competențe digitale;
    Orientare spre găsirea soluților și rezolvarea problemelor;
    Capacitatea de a scrie și de a transmite corect și coerent textele solicitate;
    Abilități de prezentare și comunicare in public;
    Entuziasm, dorință de dezvoltare continuă prin invățare activă;
    Punctualitate, seriozitate, perseverență, creativitate, atenție la detalii, deschidere, inițiativă și flexibilitate;
    Capacitatea de a lucra in echipă;
    Abilități de agumentare și gandire critică;
    Aptitudini de negociere, planificare, organizare activități și prioritizare responsabilități.

    Responsabilitati

    Menține legătura atat cu partenerii, cat și cu beneficiarii proiectului;
    Asigură comunicarea cu instituțiile de invățămant alături de care incheie contracte de colaborare;
    Elaborează Fișa Proiectului și Calendarul de activități în vederea realizării obiectivelor propuse;
    Organizează și gestionează intalnirile agile in cadrul echipei de proiect;
    Planifică, organizează și monitorizează activitățile pe proiect in acord cu obiectivele setate inițial;
    Gestionează bugetul proiectului și operațiunile financiare aferente proiectului, sub supervizarea departamentului financiar/ contabil;
    Asigură o promovare optimă a proiectului;
    Prioritizează eficient efectuarea sarcinilor cu scopul indeplinirii obiectivelor stabilite pe proiect;
    Răspunde la solicitările beneficiarilor, partenerului și finanțatorului;
    Este prezent in intalnirile cu beneficiarii pentru a identifica sau pentru a ințelege mai bine nevoile lor;
    Colaborează cu departamentele suport in vederea realizării rapoartelor de evaluare ale proiectului, cu scopul de a crește vizibilitatea acestuia și de a evidenția impactul.

    Alte informatii

    Activitatea se desfășoară în mediul online (remote), în baza unui contract de colaborare;
    Programul este flexibil;
    Remunerație avantajoasă, negociată individual în funcție de experiență;
    Pentru că ne dorim să colaborăm pe termen lung, sprijinim dezvoltarea ta profesională și personală prin asigurarea unor ateliere interne de soft skills în mediul online.