Junior Planner Transport International

This job is no longer active!

View all jobs FM LOGISTIC active


View all jobs Junior Planner Transport International active on Hipo.ro

View all jobs Transport active on Hipo.ro


Employer: FM LOGISTIC
Domain:
  • Transport
  • Job type: full-time
    Job level: 0 - 1 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Ilfov
  • Updated at: 06.12.2019
    Remote work: On-site
    Short company description

    "Spiritul antreprenorial a stat la baza companiei noastre încă de la fondarea acesteia, iar pasiunea a fost întotdeauna motorul dezvoltării noastre.. Astăzi, suntem peste 27.500 de oameni din întreaga lume, conduși de aceeași pasiune și de același simț al responsabilității. Din 2012, FM Logistic a intrat în a doua fază a dezvoltării sale. Cu o prezență internațională puternică și sustenabilă, Grupul nostru și-a propus obiectivul de a fi recunoscut ca lider de referință pe piața logistică internațională. Deținem toate elementele pentru succes: expertiză în managementul lanțului de aprovizionare, prezența în 14 țări, viziunea pe termen lung a acționarilor noștri, abilitățile echipei noastre, încrederea clienților noștri, know how-ul nostru operațional, abilitatea noastră de a inova, robustețea huburilor noastre de distribuție, etc. Colegi actuali și viitori, furnizori, parteneri: indiferent de legătura dvs. cu Grupul nostru, fiecare dintre voi își aduce aportul și scriem împreună o pagină importantă și frumoasă în istoria logisticii "

    Jean-Christophe Machet, Directorul Executiv al FM Logistic

    Requirements

    - maximum one year experience in a similar position is an advantage
    - english level: advanced;
    - Microsoft Office level: advanced;
    - team spirit;
    - problem solving approach;
    - focused on personal effectiveness;
    - orientation towards stakeholders;

    Responsibilities

    - Ensure to effective international transport service realization. Provide our customers with adequate service to their needs in accordance with the contracts.
    - Build good relationship with all customers. Be in touch, inform, solve problems, answer for needs, propose solutions.
    - Attract new subcontractors in line with all procedures and permanently enlarge database of transport providers.
    - Calculate rates for international transportation service FTL. Prepare prices and quotations on customers requests
    - Register, administrate oreders and follow up the whole process.
    - International transport execution plan trucks, optimize routes, control and reduce costs in order to deliver profit.
    - Administration tasks: checking transport documents and invoicing customers.

    Other info

    Monday - Friday 9:15 - 17:00
    Meal Tickets: 15 ron/ worked day
    Monthly performance bonus (up to 35%)
    24 days holiday
    Fidelity bonus
    Referral scheme
    Online training platform
    Medical check-ups
    Staff family summer party

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (19)