Specialist IT

Angajator: Studio Moderna
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.10.2019
    Scurta descriere a companiei

    STUDIO MODERNA is the leading omni-channel e-commerce and direct to consumer platform in Central and Eastern Europe, with vertically-integrated network reaching more than 300 million consumers across 20 countries, with headquarters in Slovenia and over 6000 employees across the globe and 310+ retail stores across CE Europe. Our well-known, trusted and enjoyable international brands are present all around the world: Dormeo, Delimano, Walkmaxx, Top Shop, LiveActive, Wellneo, Rovus, Kosmodisk.

    We believe that our people are our greatest strength. We are successful in what we do because we hire, develop and empower smart people who have the passion to make a significant contribution to our business.

    We believe in helping our people reach their full potential. That is why continuous learning, new skill development and real time feedback are increasingly integral to our culture.


    Great brands, clear vision, amazing people...

    For more information about our company, please visit the websites www.studio-moderna.com and www.dormeo.ro.

    Cerinte

    - Absolvent/in curs Studii Tehnice Superioare;
    - Cunoștințe in domeniul IT (sisteme de operare, hardware, networking, software);
    - Cunoștințe despre rețele de calculatoare de tip LAN si WAN (arhitectura, topologie, interconectare, echipamentele de rețea: switch, router)
    - Ms Office (Word, Excel, Powerpoint) nivel mediu-avansat;
    - Abilitați de comunicare;
    - Persoana responsabila, calități de organizare, cu inițiativă si abilități de analiza, planificare si prioritizare a activităților;
    - Cunoștințe limba engleza scris si vorbit: nivel mediu;
    - Spirit de inițiativă, lucru n echipă.

    Responsabilitati

    - Soluționarea problemelor de helpdesk apărute, preluare sesizări si remedierea acestora;
    - Instalare Windows, drivere, aplicații, devirusare si recuperare date;
    - Diagnosticare și reparare calculatoare
    - Diagnosticarea problemelor apărute in rețeaua locală si remote;
    - Instruirea utilizatorilor n utilizarea aplicațiilor folosite de companie;
    - Managementul utilizatorilor (creare/dezactivare utilizatori) și al drepturilor de acces;
    - Mentenanța camerei tehnice (verificarea statusului echipamentelor, etichetarea echipamentelor și a conexiunilor);
    - Colaborarea cu echipa IT internațională (n limba engleză) și escaladarea incidentelor sau solicitărilor n conformitate cu cerințele de business