Team Leader Departament Tehnic

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile mateco Romania active.


Vezi toate job-urile Team Leader Departament Tehnic active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro

Angajator: mateco Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Inginerie
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.01.2020
    Scurta descriere a companiei

    Industrial Access, sub noul sau brand mateco, este cea mai mare si dinamica companie de inchiriere de utilaje pentru acces si lucru la inaltime din Romania. mateco Romania face parte (din 2016) din grupul international mateco, controlat de TVH Belgia, aflat intr-o continua expansiune, fiind prezent pe piata de inchirieri de echipamente din Europa, America Latina si Asia(cu o flota de pestede echipamente).

    Cerinte

    Industrial Access angajeaza Team Leader Departament Tehnic.

    Esti pasionat de domeniul tehnic? Iti place relationarea cu clientii?
    Esti atent la detalii, iar in munca ta, erorile si omisiunile nu-si au locul? Ai un mod de lucru bine structurat, dar pui accent pe eficienta?
    Iti doresti sa lucrezi intr-o organizatie cu sisteme de lucru moderne, care te incurajeaza sa te dezvolti personal si profesional?

    Atunci locul tau este la noi!!!

    Daca doresti sa te alaturi echipei noastre esti/ai:

    - absolvent de studii superioare in domeniu tehnic sau studii medii si experienta relevanta in domeniu;
    - experienta in departamente tehnice similare sau pe un post similar (avantaj);
    - cunostinte de mecanica, electrica, hidraulica;
    - cunostinte limba engleza (nivel avansat obligatoriu);
    - cunostinte operare calculator;
    - abilitati de relationare si coordonare echipa;

    Responsabilitati

    Te asteptam in echipa noastra, pentru a te ocupa de:

    - preluarea solicitarilor venite de la clienti(discutii telefonice detaliate, notare simptome, etc);
    - repartizarea sesizarilor catre tehnicieni si programarea acestora la interventii;
    - asigurarea suportului tehnic pentru tehnicieni;
    - programarea si urmarirea reviziilor tuturor utilajelor;
    - programarea si urmarirea reparatiilor pentru utilajele care necesita interventie in service;
    - programarea montajelor si a alarmelor de GPS;

    Iti oferim:
    - salariu motivant;
    - bonusuri de performanta individuala si de echipa(management digitalizat al performantei);
    - beneficii aditionale in functie de performanta(tichete de masa, tichete de vacanta, asigurare medicala privata, decontare transport);
    - cursuri si traininguri de dezvoltare personala si profesionala, organizate in tara sau in EU;
    - infrastructura digitala moderna, mijloace de lucru si comunicare digitala standardizate la toate nivelurile (smartphone, laptop, office tools apps, etc.);
    - mediu de lucru dinamic intr-o companie multinationala cu operatiuni pe tot globul;
    - structura manageriala flexibila, compacta si transparenta, cu canale de comunicare deschise care pune accent pe creativitatea si inovatia membrilor echipei;

    Alte informatii

    Prin aplicarea CV-ului dumneavoastra la acest job, sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.
    Numai candidatii selectati vor fi invitati sa completeze teste de specialitate, datelor lor fiind comunicate unei societati colaboratoare.
    Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate.