Junior Payroll HR Consultant

Angajator: FiNEXPERT
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Management - Consultanta
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.10.2019
    Scurta descriere a companiei

    POVESTEA FiNEXPERT 

    FiNEXPERT a pornit de la o idee, la care s-a adăugat puțin curaj și o doză enormă de muncă și pasiune. La 16 ani de la înființare, abordarea noastră unică a atras un portofoliu de peste 500 de companii locale și internaționale,ctive într-o gamă largă de sectoare și industrii. Întotdeauna am livrat calitate și am atins noi performanțe financiare atât pentru parteneri, cât și pentru noi.

    Eforturile și dedicarea noastră ne-au ajutat să ajungem în topul companiilor cu capital românesc, care asigură servicii de contabilitate, salarizare, audit și taxe, iar în acest moment, know-how-ul internațional, savoir-faire-ul local, proiectele speciale și cei peste 140 de consultanți sunt cele mai mari reușite cu care ne mândrim. 

    La FiNEXPERT, vei găsi oameni responsabili, cu spirit de echipă și angajament, adevărați profesioniști în domeniul financiar-contabil. Cu ajutorul unei echipe motivate, transformăm orice provocare în succes și țintim mereu spre noi reușite. 

    DE CE EȘTI POTRIVIT PENTRU NOI?

    Noi credem că la baza oricărei relații interumane stă încrederea. Tocmai de aceea, la FiNEXPERT oamenii sunt nucleul companiei.untem competitivi și ne plac obiectivele de business, dar, în același timp, punem foarte mult accent pe dezvoltarea personală și știm să ne distrăm! Suntem foarte activi, participăm la conferințe din domeniu și investim în atingerea visurilor fiecărui membru al echipei. Te vom încuraja să devii și mai bun în tot ceea ce vei face și te vom încuraja să evoluezi alături de echipa noastră.i de zi, vei avea parte de o FiNEXPERIENCE care te va ajuta să devii cea mai bună versiune a ta.

    ​​​​​​​NE IMPLICĂM

    Pentru că suntem deschiși, adaptabili și ne dorim mereu să atingem noi performanțe, ne place să ne implicăm activ în activități de responsabilizare socială și să avem colegi noi care să ne împărtășească viziunea. Comunitatea FiNEXPERT este mereu dornică să sprijine proiecte cu impact social, pentru a construi împreună un mediu sustenabil. Cine spune că experții în domeniul financiar nu pot planta copaci, construi spitale și alerga maratoane pentru o cauză nobilă, nu a venit la FiNEXPERT!

    Cerinte

    Cum ar trebui sa fii? / Ce ar trebui sa demonstrezi?

    Studii superioare economice (de preferat finalizate);
    Cunoscator de limba engleza nivel mediu spre avansat (obligatoriu);
    Cunoscator de limba franceza (reprezinta un avantaj);
    Abilitati de comunicare excelente;
    Perseverenta si responsabilitate;
    Atentie la detalii si capacitatea de a gestiona sarcini multiple si complexe;
    Precizie, acuratete si o minte structurata;
    Capacitatea de a prioritiza;
    Excel (Pachet Office) mediu spre avansat;
    Softuri salarizare: DP Payroll, Saga (de preferat)

    Responsabilitati

    Ce responsabilitati vei avea:
    Calcularea salariilor, operarea in registrul angajatilor (Revisal);
    Intocmirea documentelor de lucru ale angajatilor (contracte individuale de munca, anexe, decizii sau alte documente relevante);
    Calcularea salariilor, primelor si indemnizatiilor platibile lunar, inclusiv indemnizatiilor pentru prestatiile de asigurari sociale (concedii medicale, de maternitate), impozite si contributii aplicabile;
    Intocmirea ordinelor de plata pentru salarii, impozite si contributii de asigurari sociale;
    Intocmirea de diferite rapoarte in conformitate cu legislatia aplicabila si cu politica clientului;
    Actualizarea fisierelor privind salariile si a fisierelor departamentului de HR (Resurse Umane);
    Actualizarea informatiilor privind angajatii in sistemul software Payroll HR relevant;
    Intocmirea de certificate solicitate de catre angajati (spor de vechime, doctor, banca, etc.);
    Intocmirea certificatelor anuale de impozit pe venit;
    Intocmirea documentelor necesare pentru rambursarea indemnizatiilor pentru concedii medicale de catre Directia de Sanatate Publica din Romania;

    Alte informatii

    Ce vei primi in schimb?
    Te ajutam sa inveti: investim in dezvoltarea ta profesionala si asiguram plata taxelor aferente asociatiilor profesionale si/sau cursuri de limbi straine (engleza/franceza);
    Iti oferim un buget lunar de beneficii, pe care il poti utiliza cum alegi tu (tichete de masa, transport, pensii private, vacante etc.)
    Avem grija de starea ta de bine: iti oferim servicii medicale la o clinica particulara, dimineata cafeaua si ceaiul sunt din partea casei, aducem saptamanal fructe la birou, iar martea este ziua de masaj;
    Avem sediu la 2 minute distanta de statia de metrou Aviatorilor;
    Avem grija de timpul tau, iti poti alege programul;
    Oferim zile in care poti beneficia de work from home;
    Organizam evenimente interne de networking, unde sa ne cunoastem mai bine si sa relationam cu colegii din jur;